Skip to main content

Na een hele tijd werkend glas, maar de monteur kreeg het niet werkend. Later op de dag ging het wel werken, vast door een registratie van het (glas)modem. Ik heb al eens gebeld, maar in mijn account staat nog steeds;

'Je hebt nog een lopende bestelling. Die moet eerst volledig actief zijn voordat je andere aanpassingen kunt doen.'

Hoeveel tijd is nodig om dit wel goed te zetten? Alles werkt dus, maar ik kan niks wijzigen in mijn account zo.

Is uw modem al wel aangesloten op het glasvezelkastje en branden de lampjes daarop allemaal groen ?

Kunt u een foto hier plaatsen van het glasvezelkastje ?


Is uw modem al wel aangesloten op het glasvezelkastje en branden de lampjes daarop allemaal groen ?

Kunt u een foto hier plaatsen van het glasvezelkastje ?

Hallo @HansaanZet bij @Cery werkt alles dus, alleen is het niet terug te zien in de administratie.

 


@JanD Ik zit teveel aan storingen te denken…….😏

@Cery En heeft u een andere nog lopende bestelling ? Heeft u uw abonnement al gekoppeld aan uw account ?


Lijkt me dat KPN verwerkt dat het internet nu via de glaslijn loopt of zitten zij te wachten op KPN netwerk, omdat de monteur vertrok, omdat hij moest wachten op de backoffice? Eén en al verwarring dus, want ze hebben ook niet opnieuw contact gezocht vanuit Netwerk.


Niemand van KPN die weet hoe het zit? Zit KPN op signaal van KPN Netwerk te wachten voordat dit goed wordt gezet in mijn account? 


@Cery, dat weet ik wel. Ik zie namelijk dat de installatiemonteur eruit gehaald is omdat NT niet geactiveerd kon worden. Om de order door te laten lopen moet er volgens het systeem nog een monteur komen die de glasvezelverbinding aansluit. Daarvoor heb ik een afspraak gemaakt voor 8 september tussen 1300-1500 uur. Heb je ook een bevestiging van gekregen. Afspraak is een beetje overbodig aangezien alles werkt, maar ik kan deze er niet uit halen helaas. 


Ze willen meestal ook niks drinken, maar de koffie zal toch klaar staan. Dank!


Graag gedaan.