Skip to main content
Beantwoord

internet kabel werkt niet.

• December 12, 2020
  • 9 reacties
  • 97 keer bekeken

Hallo,

De v10A van kpn werkt niet helemaal mee, ik wil graag boven wifi krijgen. Ik kwam er achter dat alleen poort 1 van de modem werkt. 

Kan iemand mij hiermee helpen??

Groet

Beste antwoord door Lisa

Uit de logging van mijn collega maak ik op dat je het modem inmiddels via de winkel hebt omgewisseld. Is dit gelukt? 
Laat het maar weten als ik nog iets voor je kan betekenen:blush:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 12, 2020

Dat is wel bijzonder.  Heb je em al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen?

• Auteur
  • Topper
  • December 12, 2020

Nee nog niet....

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 12, 2020

Probeer dat eens als je wil. Let op alle zelf ingestelde instellingen zijn dan wel weg. 

• Auteur
  • Topper
  • December 12, 2020

Gedaan, werkt helaas niet

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 12, 2020

Dan kan je beter even bellen.  0800-0402. Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal. 

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • December 13, 2020

Welkom hier! Balen dat alleen poort 1 werkt. Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

@Frankk.  

• Auteur
  • Topper
  • December 13, 2020

Gedaan!

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • December 15, 2020

Uit de logging van mijn collega maak ik op dat je het modem inmiddels via de winkel hebt omgewisseld. Is dit gelukt? 
Laat het maar weten als ik nog iets voor je kan betekenen:blush:

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • December 20, 2020

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat het inmiddels is gelukt. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden:blush: