Skip to main content

Hoi, 

Ik mocht vandaag mijn KPN box 12 aansluiten, 
Na dit allemaal gedaan te hebben blijft het internet lampje groen knipperen, wifi en power lampje doen het wel gewoon.

Hoe kan dit opgelost worden?

De box zit aan de ptt telefoon aansluiting

Dag @Jurjen730 Heb je wel verbinding? Kun je iets meer vertellen over wat je op de Experia Box hebt aangesloten en hoe je dit hebt gedaan? Je mag ook gerust een goede foto plaatsen van de situatie: hoe meer je vertelt, des te makkelijker kan de community je helpen! 


Ik kan verbinden met de wifi van de kpn box. Maar de box zelf heeft geen geen internet volg


Heb je voor mij ook nog een foto van de voorkant van de KPN Box 12? Dan kan ik zien welke lampjes branden en welke kleur deze lampjes hebben.


De linker knippert dus

 


Dat is niet goed inderdaad. Het ziet er wel allemaal goed aangesloten uit. Heb je het modem ook een reset gegeven? Maakt dat nog verschil? Zo niet, dan moeten we uitzoeken wat er verder aan de hand is. Snelste manier is om dan even te bellen met 0800-0402. Natuurlijk kan ik ook meekijken mocht je dat liever hebben. Zou je dan jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. 


Hoi, 

Ik heb de modem 2x vandaag een reset gegeven, waarvan 1 onder telefonisch "toezicht" van de klantenservice.

Dit heeft helaas niks opgeleverd. Waarba de telefoniste mij vertelde dat ik misschien pas in de middag echt was aangesloten. Ondertusen is het avond en heb ik nog geen internet, dus dat was het ook niet haha.

Ik heb mijn profiel verder ingevuld! Volgen de telefonist die ik een uur geleden aan de lijn had was er een grote storing gaande, deze meneer raadde aan morgen weer te bellen..

Hopelijk lukt het via het forum :)


Admin: mocht je dit topic later nog lezen kun je in onze kennisbank vinden wat de lampjes op je box12 betekenen

Als je internet het niet doet kun je het beste de stappen op kpn.com/storing doorlopen of met ons bellen op 0800-0402 

of maak een nieuw topic aan

Voor deze specifieke situatie:

In het systeem staat dat de bestelling nog wordt verwerkt. Dat betekent dat de bestelling administratief nog niet helemaal is afgerond. Dat verklaart waarom je nog geen diensten hebt. Doorgaans wordt een lijn vroeg op de dag actief, maar in enkele gevallen kan het langer duren. Ik wil je daarom vragen om vandaag nog even af te wachten. Als het morgenochtend nog niet werkt, dan zullen we verder moeten kijken.

Edit: Ik heb nog even overlegd met collega's. Het lijkt ons goed om een monteur langs te sturen. Ik heb deze ingepland op de eerst volgende mogelijkheid: 8 april tussen 13.00 en 15.00 uur.


Beste Denise en beide Barts

Bedankt voor jullie reacties en hulp! Heb net nog 1 maal geprobeerd de box opnieuw aan te sluiten. Helaas zonder succes.

Een monteur langssturen blijft dan denk ik als enige over. Hopelijk kan de monteur wat betekenen, gezien alles wel goed is aangesloten. 

Is de status van mijn bestelling ondertussen wel al helemaal afgerond?

Als laatste de vraag of er kosten zijn voor de monteur voor mij? Gezien alles het wel zou moeten doen, en ik de box niet foutief heb aangesloten of iets dergelijks. 

Met vriendelijke groet,

Jurjen


De bestelling staat op dit moment nog steeds op verwerken. Niet heel gek, want ik heb een installatiemonteur ingepland. Daarmee verschuift automatisch de plandatum. De monteur zal de installatie bij langs lopen. Als jij alles correct hebt aangesloten en het probleem ligt in ons netwerk, dan zijn er uiteraard geen kosten aan verbonden. De monteur zal indien nodig ook de juiste partijen aansturen.