Skip to main content
Antwoord

Internet lampje blijft knipperen op Box 12

• February 6, 2025
  • 3 reacties
  • 496 keer bekeken

Na een verhuizing probeer ik mijn KPN internet weer aan te sluiten. In het nieuwe huis is geen glasvezel die compatibel is met KPN, dus ik heb een telefoon stekker gekocht en het modem daarmee verbonden met de wand aansluiting. Nu blijft het internet lampje echter groen knipperen. Via de telefoon geen contact kunnen krijgen, nu maar via het forum proberen… kan iemand mij helpen en/of een monteur langs sturen? Ik heb het modem uiteraard uit/aangezet en ook gereset maar niets helpt.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@yasha, als je het bericht hebt gehad dat je het aan kunt sluiten zou het meest linkse lampje van Internet ook moeten branden. Is het aansluitpunt waar je de stekker op hebt aangesloten het IS/RA-punt? Deze pagina op onze site kan helpen om de juiste aansluiting te vinden: Waar zit je KPN aansluitpunt NT/FTU of ISRA?

Als dat het enige aansluitpunt is en het nog niet werkt, kan je het beste een terugbelafspraak maken. De aansluiting kan dan direct samen met jou bekeken worden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 6, 2025

Beste ​@yasha heb je van KPN bericht gehad dat je verbinding is opgeleverd?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 6, 2025

​@JanD Zeker! Ben al een jaar klant en vorige week kreeg ik het bericht dat ik aan kon sluiten op mijn nieuwe adres. Was er alleen in de tussentijd nog niet geweest.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 7, 2025

Welkom op de community ​@yasha, als je het bericht hebt gehad dat je het aan kunt sluiten zou het meest linkse lampje van Internet ook moeten branden. Is het aansluitpunt waar je de stekker op hebt aangesloten het IS/RA-punt? Deze pagina op onze site kan helpen om de juiste aansluiting te vinden: Waar zit je KPN aansluitpunt NT/FTU of ISRA?

Als dat het enige aansluitpunt is en het nog niet werkt, kan je het beste een terugbelafspraak maken. De aansluiting kan dan direct samen met jou bekeken worden.