Skip to main content

Ik ben ergbenieuwd hoe eea uiteindelijk is opgelost. Ik heb hetzelfde probleem. Internetlampje blijft knipperen. Het vorige modem had hetzelfde probleem. Nieuw modem gekregen, maar dit biedt geen soelaas.

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt

Hoi @Jazzmaster! Het lijkt mij dan goed dat er, net als in het topic wat je aanhaalt, de verbinding gecontroleerd wordt en zonodig een storingsmonteur ingepland wordt. 

Je kunt dit het snelste regelen door te bellen of chatten met onze klantenservice:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Vergeet niet om duidelijk aan te geven dat je al een nieuw modem gekregen hebt. Laat je ons weten hoe of wat?