Skip to main content

Ik heb een wifi abonnement met jullie aangesloten maar nu is de monteur plots geannuleerd. 

"Beste klant, uw internetverbinding?is niet op tijd gereed. Hierdoor gaat de afspraak met onze monteur op 25-09-2020?niet door. Onze excuses. We laten u weten wanneer de monteur wel langs kan komen. Groet, KPN"

Aan de telefoon zeiden ze dat ik pas over 6 dagen iets hoor over de nieuwe afspraak.

Ik heb wifi nodig en heb me bij jullie aangesloten omdat dat 'zo snel' zou gebeuren. Nu kan ik thuis niet werken. 

De vrouw ad telefoon zei dat ik een dongel kan aanvragen in de tussentijd. Kunnen jullie mij alsjeblieft verder helpen?

 

 

Hallo @Nhamfl , als je een mobiele telefoon hebt, kun je die tijdelijk als WiFi hotspot instellen en heb je toch voor de basale zaken goed internet.

 


Dan heb ik mobiele gegevens nodig. Dat heb ik niet en dat gaat me extra kosten. Zit niet bij KPN voor mijn telefoon


Hallo @Nhamfl Dat kun je met iedere mobiel doen, hoeft niet van KPN te zijn, je moet alleen zorgen dat je voldoende data hebt.

 


Maar dat kost mij veel geld...


Hallo @Nhamfl een beetje internetten kost niet veel data, tv kijken en streamen wèl.

Daarom schreef ik ook, voor de meest basale zaken is het een goede oplossing, normaal internet gebruik, e-mail, whats-app e.d. dus NIET tv kijken, YouTube, streamingdiensten zoals Netflix e.d.

Je werkgever kan misschien een tegemoetkoming geven in de te maken internetkosten via de telefoon.

 


Dag @Nhamfl. Welkom hier op het Forum en goed dat je dit meldt. Ik zie dat je vandaag ook telefonisch contact hebt gehad. Mijn collega heeft een nieuwe monteursafspraak voor je ingepland voor morgen, 29 september. Kun je dit bevestigen? 


Dat klopt! Bedankt


Goed om te lezen. Hoe is het monteursbezoek gegaan, @Nhamfl? Is alles gelukt? :slight_smile:


Niet! Monteur is voor de derde keer niet op komen dagen. Heb met KPN gebeld en er blijkt een probleem te zijn met de aansluiting, heb dus twee weken op monteurs zitten wachten voor niets. heerlijk


Dat is wel onwijs balen, @Nhamfl. Ik begrijp dat je telefonisch contact hebt gehad en er is uitgelegd wat de oorzaak hiervan is. Is er ook met je besproken hoe het nu verder gaat? Als ik nog iets voor je kan doen, vul dan je profiel aan met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder. Laat het me weten als je dit hebt gedaan. 


Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd, @Nhamfl. Ik ga er daarom van uit dat het probleem via een andere weg is opgelost. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust. 


Reageer