Skip to main content

Goedemorgen,

Ik heb een noodpakket, maar het internet 4g doet het niet meer...

Goedemorgen @Arnold 76, welkom op het KPN forum. Een noodpakket heb je vast vanwege een goede reden. Jammer dat je vaste aansluiting momenteel nog niet werkt. Voor de tussentijd is de MiFi router een mooi alternatief. Mits er voldoende tegoed op zit ;)

Ik kan voor jou weer extra tegoed op activeren. Daar heb ik je gegevens voor nodig. Zou je jouw profiel willen aanvullen met naam, postcode+ huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer en mij een seintje kunnen geven wanneer dat gelukt is? Het kan maximaal een werkdag duren voordat het tegoed is bijgevoegd. Ik hoor graag van je! :)


Hoi Nadia,

 

De gegeven staan erin!

 

Groeten Arnold 


Hoi @Arnold 76, gelukt! Dank voor het aanvullen van je gegevens. De extra data (50 GB) komt jouw kant op. 

De bundel wordt op de eerstvolgende werkdag toegekend. We sturen je een SMS’je als het is bijgeschreven.  Ook kun je  dit zien in de MijnKPN app, wanneer je daarvoor een account hebt aangemaakt. 

Wij raden af om gebruik te maken van streaming diensten als;  Youtube, Netflix, Disney+ etc. Zo kun je zo lang mogelijk profiteren van de data die is gekoppeld aan het noodpakket :)

Â