Skip to main content
We hebben al een aantal dagen internetstoring, het wifi-netwerk werkt correct, maar we hebben geen internet, het internet lampje van de router blijft knipperen, we hebben meerdere keren opnieuw opgestart maar het probleem blijft. Heeft iemand hier ervaring mee?

We hebben al een aantal dagen internetstoring, het wifi-netwerk werkt correct, maar we hebben geen internet, het internet lampje van de router blijft knipperen, we hebben meerdere keren opnieuw opgestart maar het probleem blijft. Heeft iemand hier ervaring mee?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Heb jij een glasvezelverbinding?

Zo ja, heb je de NTU/ONT (glasvezelkastje) ook al een keer even van stroom af gehaald?


Ik heb adsl, de internetverbinding maakt verbinding en verbreekt de verbinding, Ik ben een paar uur verbonden en dan verdwijnt het een paar minuten het lampje van de router geeft aan dat er geen internet is omdat het knippert , wanneer dit gebeurt, geeft de status in mijnmodem.kpn aan dat er geen verbinding is


Dan hoop ik dat er snel een moderator van KPN zal reageren.

Je kunt natuurlijk ook de klantenservice bellen op 0800-0402. Die moeten de onderbrekingen ook kunnen zien en de noodzakelijke acties uitzetten.


Goedemorgen @DanielDen! Dat is een vervelend probleem, maar één topic openen is voldoende! :wink: Heb je intussen al contact gehad met onze klantenservice?

Welk type modem heb je in gebruik en welk lampje knippert? In welke kleur? Heb je het modem ook al eens handmatig een reset gegeven (zie stap 2)?
We lezen graag je antwoorden terug en het helpt ons ook als jij je klantgegevens invult in jouw Forum profiel: dan kunnen we jouw verbinding controleren.

Graag jouw volledige naam, het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is? In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weten wij dat we jouw gegevens erbij kunnen zoeken.


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders weet je ons te vinden!


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders weet je ons te vinden!

Ik heb mijn gegevens aangevuld, helaas nog steeds hetzelfde probleem.Â