Skip to main content

Hallo,

 

is er een mogelijkheid om via kpn op de schatberg in sevenum internet te creëren, ik heb alleen een cai aansluiting ter beschikking, en een medewerker van kpn zei dat ik daar het modem Gewoon op aan kom sluiten, maar gaat dat wel?

 

Die CAI aansluiting zal coax zijn, daarover levert KPN geen diensten. Misschien Ziggo?

Heeft uw locatie daar een adres?

 


Hallo @Klerken Hovenierswerken , biedt de camping geen wifi aan?


https://www.schatberg.nl/jaar-en-seizoenplaatsen

Dit zal om een jaar of seizoenplaats gaan, daar wordt inderdaad cai genoemd mogelijk is dat dan alleen TV en vermoedelijk een algemene zakelijke aansluiting, meer kon ik nog niet vinden. Een vaste aansluiting via KPN zal een uitdaging zijn. 


Zou het advies van de medewerker niet opvolgen want dat is namelijk niet zo.
Je verteld een modem te hebben ontvangen ik neem aan voor het adres van de camping huisnummer met toevoeging (standplaats)? En niet het modem van thuis meegenomen? Ik ken uw situatie niet, al kan ik daar ook niet inkijken omdat ik geen moderator ben op dit forum. Mag misschien bovenstaande zo zijn dat u modem heeft ontvangen op het camping adres waar u nu blijft dan moet er ook een koperen aansluiting aanwezig zijn van KPN. Heeft u reeds het abonnement aangevraagd? Heeft u dan geselecteerd dit zelf aan te sluiten?


Jan d.

ze zouden over de hele camping een kpn hotspot moeten hebben, maar zit niet extreem ver van het restaurant af, maar hier tussen de bomen geen hotspot.


Jan d.

ze zouden over de hele camping een kpn hotspot moeten hebben, maar zit niet extreem ver van het restaurant af, maar hier tussen de bomen geen hotspot.

Die hotspot is zoals ik het lees specifiek bedoeld voor het Landal deel van dat park. De camping gasten die Kpn klant zijn kunnen mogelijk wel van die hotspot gebruik maken.

Wat noemt u niet extreem ver die hotspot zal zo zijn afgesteld dat enkel het restaurant dekking heeft.

@Klerken Hovenierswerken wat is uw doel, kunnen kijken via de ITV app tijdens uw vakantie?

 


Dat we een filmpje kunnen streamen, de kleine wat op de ipad kan zitten. En we beetje stabiel internet verkrijgen


Dat we een filmpje kunnen streamen, de kleine wat op de ipad kan zitten. En we beetje stabiel internet verkrijgen

Helder alleen begrijp ik dan het gedeelte over de modem niet uit uw start bericht. Want heeft u daar een vaste standplaats of is het echt een korte vakantie?

Als u een ruime data bundel heeft kunt u een mobiele telefoon gebruiken als hotspot.

Veel meer opties zal u niet hebben.


Hallo @Klerken Hovenierswerken, om te verder te kunnen adviseren zijn er toch enkele vragen die gesteld zijn. Als je die zou kunnen/willen beantwoorden? Met name die over de vaste standplaats is wel van belang om te kijken of er eventueel vast internet via KPN mogelijk is.