Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik heb precies dezelfde storingen met de EBv10. Valt voor 5 minuten weg en is er dan weer. Alle lampjes branden van de EB, echter van de Superwifi niet (omdat hij geen internet krijgt). 

De wifi valt weg, interactieve tv werkt niet meer, etc. 

ook alle mogelijke oplossing bekeken en doorgevoerd. zowel via de manager als resets. Alles losgekoppeld, opnieuw 1 voor 1 gekoppeld. echter niks helpt.

 

Graag ontvang ik ook een andere EB. Dat kan de enige oplossing zijn.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Heb je glasvezel of koper?


Glasvezel 


Het is toch wel bijzonder dat de lampjes op het modem blijven branden. Heb je dit soort dingen in huis?

 


Nee, dat heb ik niet en alles bedraad aangesloten. 


Dan kan je beter even bellen met de klantenservice 0800-0402.  Hier duurt het drie eer een moderater gaat reageren. 


Via twitter contact gehad met KPN webcare en na wat testen en uitvogelen gaan ze de EB v10 omruilen.

Een eigen topic aanmaken helpt hiermee niet, aangezien de gegevens van het vorige topic van invloed zijn op mijn probleem. Dus graag een link naar de vorige maken/houden. Ander snapt KPN er nog niks van.


Beste @Matthijs8, ik heb een eigen topic voor je aangemaakt omdat het een eigen vraag is. Wel heb ik, precies om de reden die je aangeeft, in het startbericht een linkje naar het vorige topic geplaatst. Fijn dat je een nieuwe Experia Box krijgt! Advies is wel om het bij één klantenservicekanaal te houden, zodat zaken niet door elkaar gaan lopen. Hopelijk is het met het omruilen van de Experia Box opgelost 🙂.