Skip to main content
Beantwoord

Internet op PS5 valt steeds weg tijdens online gamen

• July 3, 2026
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

Goedeavond, ik ondervind heel veel problemen met online gamen want mijn internet valt steeds weg hoe kan ik dat oplossen?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Thomasklungel, welkom op de community. Tijdens het gamen is het heel vervelend als de verbinding wegvalt! Hoe je dat kunt oplossen is een goede vraag, waar ik zo geen antwoord op heb. We kennen je situatie nog niet, kan je er meer over vertellen?

• Hoe is de PS5 aangesloten, is dat draadloos of met een kabel?
  • Als het draadloos is, heb je de stappen die in dit artikel genoemd worden al geprobeerd?
  • Heb je het ook op andere apparaten, of alleen op de PS5?
  • Speelt het bij specifieke spellen, of merk je het overal?

Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer we met je mee kunnen denken.

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Thomasklungel, welkom op de community. Tijdens het gamen is het heel vervelend als de verbinding wegvalt! Hoe je dat kunt oplossen is een goede vraag, waar ik zo geen antwoord op heb. We kennen je situatie nog niet, kan je er meer over vertellen?

• Hoe is de PS5 aangesloten, is dat draadloos of met een kabel?
  • Als het draadloos is, heb je de stappen die in dit artikel genoemd worden al geprobeerd?
  • Heb je het ook op andere apparaten, of alleen op de PS5?
  • Speelt het bij specifieke spellen, of merk je het overal?

Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer we met je mee kunnen denken.