Skip to main content

De laatste tijd heb ik veel last van onderbrekingen met internet. Ik hou wel verbinding met de router, een Experiabox V8, maar krijg geen verbinding met internet. Het duurt een tijdje en dan heb ik wel weer contact. Door de router te herstarten ben ik wel weer sneller in de lucht. Ik heb al heel wat jaren deze router in bezit en ik denk dat ik wel toe ben aan een latere versie van dit product. Graag zou ik dan ook de laatste versie van deze router willen ontvangen.

Voorbaat dank.

Dag @JanHM , welkom op het forum!

De V8 is inderdaad verouderd. Je kunt 't snelst bellen met 0800-0402 en het probleem uitleggen. dan sturen ze vast snel een nieuwe. Je kunt ook klantnummer, contractantnaam, postcode en huisnummer invullen in je profiel. Zodra een moderator er dan tijd voor heeft kan die er meteen mee aan de slag.


Ja bellen en laten omruilen,  accepteer geen kannie !


Welkom op het forum @JanHM. Ik zie dat je je profiel al had ingevuld, zo te zien had je de 5e al contact gehad met de klantenservice zoals Henk voorstelde. Daarbij is het modem niet direct omgeruild, maar is er een monteur aangestuurd omdat er een probleem in de verbinding werd gevonden. Volgens de afmelding van de monteur heeft hij bij zijn werkzaamheden het modem ook vervangen naar een V10, en werkt het nu allemaal weer goed.