Skip to main content

Goedenavond,

ik heb al 2 dagen geen internet en heb geen idee waarom. Lampje op de modem brand rood en er brand een rood lampje (alarm) op het glasvezel kastje dat recentelijk is geplaatst. Ik heb alles al meerdere keren gereset, maar niets helpt.

Hopelijk heeft hier iemand het verlossende antwoord, want ik kijk niet uit naar een weekend zonder tv en internet…

Groeten!

Hoi @JWG89 . Welkom op het forum.

Wat een vervelend gedoe. Het forum is niet de beste plek om dit soort issues aan te kaarten. Je kunt het beste bellen met 0800 0402 zodat ze je direct kunnen helpen.

Mocht je toch via het forum geholpen willen worden, hou dan rekening met het feit dat het lang kan duren voordat er een antwoord komt. Het forum is niet permanent bemand. Als je die tijd hebt, kun je dan je profiel aanvullen en ons hier een seintje geven?


Rood alarm lampje op het glaskastje voor GPON wijst 9 van de 10 keer op onderbreking van de infrastructuur. Grote kans dat een monteursbezoek nodig is en dat hij naar de PoP moet voor patch herstel. Ik zou als ik jou was snel de klantenservice bellen en een monteur aanvragen ivm bovenstaande.


Mocht ik nog kunnen helpen, laat het dan vooral weten.