Skip to main content
Beste,
 
Bij deze reageer ik heel graag even op uw e-mail, betreffende het kastje met NT signaal dat vervangen dient te worden, welke bij mij in de SPAM mailbox binnenkwam.
 
U stuurt op 22 september een e-mail waarop ik niet heb gereageerd, in mijn ogen logisch want er staat dat er van mij een reactie/ actie wordt verwacht voor 25 september. Bij zo'n korte responstermijn gaan toch alle alarmbellen rinkelen dat dit phishing is!
 
Vervolgens heb ik 's morgens op 30 september, een thuiswerkdag, ineens geen internet signaal meer. Wel vreemd dat u mij hier niet eerst voor waarschuwt.
 
Kunt u mij vertellen vanwaar deze korte reactietermijn (ik had ook op vakantie kunnen zijn) en 5 dagen na de deadline zelfs geen internet meer, gisteren toch maar gebeld met uw medewerker en vandaag heeft een monteur gelukkig een nieuw NT kastje kunnen plaatsen.
 
Ik ben erg verbaasd en niet blij met deze actie van de KPN.
 
Benieuwd naar uw reactie.
 
Groet,

@Internetsignaal klacht Welkom op het forum. 

Ik ben met je eens dat de termijn om te reageren inderdaad erg kort is. Ik vind het inderdaad ook een bijzondere situatie en controleer graag of ik meer informatie kan achterhalen. 

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en kijken of ik hier een verklaring voor kan vinden.


Beste Rutger,

 

Zoals je hebt verzocht, heb ik mijn forumprofiel aangemaakt. Heb jou zelf inmiddels ook 2 persoonlijke berichten gestuurd om je dit te laten weten. Ik kijk uit naar de reactie van KPN.

 

Groet, Gerben


@Internetsignaal klacht Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik ben nog aan het uitzoeken wat de situatie precies is, ik heb het nog niet helemaal helder. Ik kom hier in de loop van komende week op terug. 


@Internetsignaal klacht Ik heb het voor je uitgezocht, en het heeft inderdaad helaas te maken gehad met de samenloop van de Telfort migratie in combinatie met een NT die niet geschikt was voor het nieuwe signaal.

Waarom de reactietermijn in dit geval zo kort is geweest durf ik niet te zeggen, normaal gesproken ontvangen klanten hier eerder bericht van. Ik heb deze situatie ook intern doorgegeven. 

In dit geval is dit niet gebeurd, daarvoor dan ook excuses! Ik hoop dat we dit soort situaties in de toekomst kunnen voorkomen.