Skip to main content

Al een enige tijd stoor ik me aan al die werkzaamheden die in de nacht plaatsvinden. Een smsje sturen met de tijden waarin de werkzaamheden plaatsvindt, slaat nergens op. Bedankt voor de vervelende mededeling waar ik niks voor terug krijgt.

Dit speelt al een aardige tijd en vandaag is voor mij laatste druppel. Ik kan nu helemaal niets! Opeens valt de internet verbinding weg terwijl wel verbonden met internet?

Ik heb de glasvezelmodem stekker eruit getrokken voor meer dan 5 minuten en ook de stekker van de internet modem. Meerdere keren geprobeerd en geen verbetering. Ook mijn snelheid bereik ik via welke manier nooit waarvoor ik betaal!

Via KPN storing oplossen pakt het systeem het adres van mijn moeder en kan niet eens mijn adres selecteren. Wat is dit allemaal voor onzin?

Hoi @Krishna92 

Welkom op de community van KPN.

KPN voert werkzaamheden zoveel mogelijk in de nachtelijke uren uit, zodat zo min mogelijk klanten er last van hebben, want de meeste slapen s’nachts tenslotte.
Het is ook netjes dat KPN dit laat weten per sms bericht, zodat je weet wanneer deze werkzaamheden zijn, en daar dus rekening mee kunt houden.

Voor sommige projecten zijn meerder nachten nodig, waardoor je vaker een sms bericht zult ontvangen, maar alles om het voor ons klanten uiteindelijk beter en sneller te maken.

In jouw geval zou ik telefonisch contact opnemen met de storingsdienst van KPN, via het gratis telefoonnummer 0800-0402 voor nadere informatie en om jouw glasvezellijn door te laten meten.
Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: ik heb een storing, en je wordt doorverbonden.

De storingsdienst is 24 uur per dag en 7 dagen per week direct telefonisch bereikbaar.


Reageer