Skip to main content

Internetsnelheid maar 70 Mbit/s in plaats van 200. Waar is de rest van de snelheid?(alle testen al uit gevoerd maar niets helpt)

Hallo @Mousmonteur , hoe heb je getest? Via wifi of met netwerkkabel? Een snelheidstest moet je altijd bedraad uitvoeren, want het wifi-signaal is gewoon niet betrouwbaar genoeg.


sorry een klein beetje laat.

De testen zijn bedraad uitgevoerd rechtstreek van het modem naar mijn laptop met speedtest van KPN.

De andere helplijn van KPN ook uitgevoerd verbinding tussen de lijn en modem zijn goed ,modem al een aantal keren gereset en opnieuw opgestart


Welk modem heb je?


De testen zijn bedraad uitgevoerd rechtstreek van het modem naar mijn laptop met speedtest van KPN.

Er zit niets tussen het modem en de laptop? Geen switch? Geen draadloze verbindingsset? DVS? Devolo? Een kabel uit 1 stuk? 1 geheel? Heeft u al een andere kabel geprobeerd? Zit de kabel rechtstreeks in de laptop gestoken? Of gebruikt u een usb naar ethernet adapter? 


normaal internet ik met Wifi ,maar de testen heb met een nieuwe kabel van KPN  en rechtstreek tussen modem en laptop (volgen mij moet je dan je snelheid kunnen meten)


Beste @Mousmonteur, welkom! Jammer om te lezen dat je de snelheid ook bekabeld niet haalt! Ik begrijp dat je al een nieuwe kabel hebt geprobeerd en dat dit niet méér snelheid oplevert. Welk modem heb je?

 

Je kunt het beste de servicetool voor traag bekabeld internet doorlopen. Mocht je daar niet uitkomen, neem dan even telefonisch contact op met mijn collega's via 0800-0402. Zij kunnen je lijn doormeten en met je meekijken naar wat er speelt. 


Reageer