Skip to main content

Beste m

Gister ben ik bij kpn winkel geweest van wege simkaart niet werkte op nieuwe foon

Ik ben top geholpen door medewerkster!,,!,!!

Maar nu het volgende

De internet verbinding is heeeeel traag al jaren diverse keren een monteur geweest maar geen oplossing

Veel mensen klagen over de verbinding en bestellen weer een monteur

De snelheit zou 50 mb moeten zij  maar is slechts 9 mb zeer traag dus

De nedewerkster gaf als oplossing mobiel modem dat zou het moeten oplossen

Chapo voor de medewerkster als dit gaat werken,monteurs wisten geen oplossing te creeren.

Maar al jaren betaald voor 50 mb en maar 9 mb gekregen elke meting van de monteurs komen hier op uit van af de centrale.

Gaat kpn dit compenseren? Betreffende mijzelf,elke bewoner welke problemen heeft moet zelf maar contact opnemen met kpn want klagen en niets ondernemen dan moeten mensen ook niet zeuren

Vriendelijke groet j.g

Oudkarspel

 

 

 

Heeft u een verbinding over koper? Wat is de snelheid op uw adres volgens deze? 

https://tele2-fpi-info.fourstack.nl


Verbinding over telefoon kabel snelheid 9 mb


Verbinding over telefoon kabel snelheid 9 mb

Ok. Tja, dat is prut. Compensatie hoef je denk ik niet op te rekenen. U heeft een abonnement "tot 50 mbit". Dat kan dus ook 9 zijn. 

Is Ziggo niet beschikbaar?


@jackg heb je hier nog op gekeken:

https://tele2-fpi-info.fourstack.nl/

En wat is haalbaar op jou adres? 

U heeft een abonnement "tot 50 mbit". Dat kan dus ook 9 zijn. 

En als jou internetaansluiting maar max 9 Mbit/s aan kan dan houd het op. Ik vind het wel erg laag, woon je in het buitengebied?


tegen de rand maar er is hier geen kabel alleen telefoon kabel

 


Hoi @jackg. Ik begreep uit een vorig topic dat je op een recreatiepark woont. Toen is er ook al besproken dat de pakketten een TOT snelheid hebben.
Ik zie verder dat je inmiddels al telefonisch contact hebt gehad met onze helpdesk en dat een collega jouw pakket heeft omgezet en er een sneller internet buitengebied optie aan toe heeft gevoegd. Dit gaat de internetsnelheid zekers ten goede komen!

Als er verder nog iets is wat ik voor je kan doen dan verneem ik het graag.