Skip to main content

Hi,

Ik heb hetzelfde probleem. 's Avonds is de verbinding soms dramatisch. Echter niet altijd. Ik heb diverse dagen gemeten. Overdag gewoon goed. Ik hoop dat t onderzocht wordt en opgelost.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt afgesplitst van dit topic.

Goedemorgen @Robert.Middel en bedankt voor je bericht :)

 

Goed dat je dit kenbaar maakt en we gaan er uiteraard alles aan doen om dit probleem voor je op te lossen. Waar ik in eerste instantie vooral benieuwd naar ben; ervaar je deze problemen met de Wi-Fi of (ook?) met je bekabelde verbinding? Voor de zekerheid ben ik je verbinding eens door gaan meten en tot aan de Experia Box ziet alles er goed uit, er komt voldoende snelheid binnen en de lijn is stabiel. Daarom heb ik het vermoeden dat het om de Wi-Fi gaat. Ben je al eens aan de slag gegaan met de KPN Wi-Fi Manager? Dit is een tool die bij jou thuis de kwaliteit van de Wi-Fi in kaart kan brengen en op basis daarvan verbeteringen doorvoert of er zal een oplossing worden aangedragen in de vorm van KPN Experia Wi-Fi. Dit zijn versterkers die je bekabeld aan dient te sluiten op je Experia Box en dit zorgt in de regel voor de gewenste verbeteringen. Wil je me laten weten wat hier uit is gekomen?


Hoi @Robert.Middel , ik heb niks meer van je gehoord maar ben even benieuwd naar de stand van zaken! Mocht je mijn hulp nog nodig hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag van je:)


Goedemiddag @Robert.Middel , omdat ik niks meer van je heb vernomen ga ik dit topic sluiten. Desondanks hoop ik wel dat je iets hebt gehad aan de informatie uit mijn vorige bericht! Mocht je in de toekomst weer eens vragen hebben, laat je ons dan vooral weten :)


Sorry voor mijn late reactie.

De laatste week lijkt t beter te zijn. Ik kreeg ook bericht dat KPN deze week 's nachts wat gaat doen. Wellicht dat t daar mee te maken heeft. Maar voor nu is t prima.

 

Dank je wel voor de reacties.


Geen punt @Robert.Middel en fijn om te lezen dat het nu beter lijkt te zijn 🙂 Mocht je onverhoopt toch weer problemen ervaren, laat het ons dan vooral weten!


Reageer