Skip to main content

Hallo,

 

Hoe/waar kan ik zien hoe snel internet ik in mijn abonnement heb?

Also: is het niet raar dat dat niet gewoon in mijn factuur/online/klantoverzicht staat aangegeven?

 

m.v.g.

  Sebastiaan

Hallo @Zaklamp02 , het staat in je contract.

 


Dank! Ik vind het wel onhandig hoor; moet ik 1,5 jaar terug-scrollen in mijn mail. Lukt wel, maar is toch wel behoorlijk ouderwets @KPN? 

Maar goed, ik zie nu dat ik 50mbps heb, maar qua prijs voor ongeveer de dubbele snelheid betaal. @KPN: moet ik dan maar overstappen? Of is er een trouwe klanten korting die ik mis?


Hallo @Zaklamp02 , als je toentertijd het contract uitgeprint had en in een map met belangrijke papieren bewaard had je het denk ik sneller terug gevonden.

Je kunt via MijnKPN kijken of er alternatieven zijn tegen een aantrekkelijker prijs.

Succes.

 


Bedankt JanD! Ik ga direct al mijn contracten uitprinten


Bedankt JanD! Ik ga direct al mijn contracten uitprinten

Hallo @Zaklamp02 , heel verstandig, want als de mail, om wat voor reden dan ook verdwijnt heb je niets meer.

 


Ik zie dat je al goed geholpen bent door JanD @Zaklamp02. Je kunt inderdaad altijd kijken of je jouw pakket kan veranderen naar Hussel. Het zou goed kunnen dat dit voordeliger voor je is. Heb je hulp nodig of vragen, dan weet je me hier te vinden!