Skip to main content
Vraag

Internet snelheid wordt niet gehaald

  • October 18, 2019
  • 3 reacties
  • 110 keer bekeken

De internetsnelheid waar ik voor betaal wordt niet gehaald. Volgens mijn abonnement zou ik een 100/100 verbinding moeten hebben, alleen slechts de helft van deze snelheid wordt aangeboden.

Graag zie ik dit aangepast zodat dit in lijn is met mijn overeenkomst met KPN.
Ik maak gebruik van een bedrade verbinding. En hoezo kunnen we geen mail meer sturen?

Een ‘anonieme’ klant.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • October 18, 2019

Klopt niet. U heeft een abonement voor "tot 100/100". Als de de lijn gewoon niet sneller is dan 50 mb, dan krijgt u dus ook maar 50 mb.


  • October 18, 2019

Klopt niet. U heeft een abonement voor "tot 100/100". Als de de lijn gewoon niet sneller is dan 50 mb, dan krijgt u dus ook maar 50 mb.

Hallo @Nick83 , bij een glasvezelaansluiting gaat TOT niet meer op, alleen bij xDSL.

Gezien de synchrone verbinding lijkt dit duidelijk op glasvezel.

 


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • October 22, 2019

Welkom@Maikel1983, welkom hier. Als je de snelheid niet haalt die jij wel volgens ons zou moeten kunnen krijgen, dan moeten we daar natuurlijk wat aan doen. Bij glasvezel moet dit ook geen probleem zijn. Ik ben nu wel zeer benieuwd naar de verbinding. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?