Skip to main content

Heb telefonisch contact gehad met KPN om internet snelheid te laten verhogen, omdat via de website er ineens 10 euro extra word toegevoegd aan de 5,50 meer wat ik eigenlijk zou moeten betalen..

Klantenservice zou abonnement aanpassen naar 1gb/s. Morgens zou deze snelheid reeds beschikbaar zijn. Einde van de volgende dag nog steeds geen 1gb/s en niets te zien in mijn abonnement info.

Klantenservice bellen heeft blijkbaar ook weinig nut in dit geval..

je vraagt iets, en word ook niet uitgevoerd...

Mijnkpn loopt altijd iets achter. Heb je de snelheid wel?


nee, ook de snelheid is nog steeds begrenst op 200mbps

 


nee, ook de snelheid is nog steeds begrenst op 200mbps

 

heb zelfs glasvezel modem, en router volledige opnieuw laten starten.. blijft met speedtest netjes rond de 200mbps hangen, net als voorheen het geval was.


Dat heb je met een bekabelde pc of laptop gemeten? Met wifi haal je sowieso die hoge snelheid niet. 


 


met netwerkkabel gigalan netwerk, en wifi is hetzelfde.. hoger kom ik niet.. begrenst dus..


Heb telefonisch contact gehad met KPN om internet snelheid te laten verhogen, omdat via de website er ineens 10 euro extra word toegevoegd aan de 5,50 meer wat ik eigenlijk zou moeten betalen..

Wat bedoelt u hier eigenlijk mee?


als je via mijn kpn alleen je internet wilt upgraden, van 200mbps naar 1gb/s is dat €5,50 extra. als je dan in je winkelmand kijkt, staat er ineens 15,- voor 3 tv ontvangers -5,- voor de eerste ontvanger. is bij elkaar ineens €15,50 extra ipv €5,50. Viel me ineens op , dus heb abonnement niet in mijn kpn omgezet van 200mbps naar 1gb/s maar telefonisch met kpn helpdesk. DIe geloofde het ook niet. Zou een bug zijn in de website. Maar goed, ben vrij oplettend, en viel me dus op. In ieder geval had hij het al omgezet voor mij naar 1gb/s voor de €5,50. zou de volgende ochtend actief zijn. Tot op heden geen 1gb/s.. word er een beetje moe van.. denk dat ik maar weer eens op moet stappen bij kpn..


Mijnkpn loopt altijd iets achter. Heb je de snelheid wel?

Niet alleen mijn KPN, heel KPN denk ik… zie hier teksten staan van mensen die al 2 maanden zitten te wachten op acties die moeten worden ondernomen.. Maar blijkbaar zijn KPN klanten niet zo belangrijk meer. Service is echt slecht geworden…  


Dit heeft niets met service te maken.  Het is een volledig geautomatiseerd systeem.  Waarschijnlijk is de order ergens blijven hangen. Dat gebeurt overal weleens en dan moet een mens een zetje geven en die zijn er nu niet. Gewoon morgen de klantenservice 0800-0402 bellen. 


is niet de eerste keer dat het mis gaat met een bestelling helaas.. Ben al jaren klant, maar het word steeds slechter. En klantenservice kon je vroeger tot s’avonds bellen. tegenwoordig stoppen ze er al om 18:00 en laten het een computer afhandelen die nergens op kan antwoorden.. Waar is de goede oude tijd gebleven??


Hoi @Afterburner, welkom op ons forum! vaak is dit toch even een kwestie van afwachten. Heb je inmiddels al de juiste snelheid?