Skip to main content

Mijn vader heeft al een aantal dagen storing in de kpn app. De rest van de familieleden heeft hier geen last van dus het is puur op zijn mobiel. Ook is hij de laatste dagen al 80% van zijn mb's kwijtgeraakt, terwijl hij hier normaal gesproken de hele maand mee doet. Hij is geen youtube filmpjes of wat dan ook gaan kijken op zijn internet, hij heeft er niks anders dan normaal mee gedaan. Zijn wifi doet het ook gewoon, hierdoor hebben wij geen idee wat het probleem kan zijn. Daarom de vraag, hoe kunnen we dit oplossen?

Hoi @jowi1 en welkom op het forum! Top dat je hier een topic aanmaakt. Wat voor storing heeft je vader precies en om welke app gaat het? De MijnKPN app? 

Dan de MB's, in zijn toestel kan hij zien waar de MB's aan verbruikt zijn. Hier kun je vinden hoe je dit voor Android of iOS achterhaalt. Als je vader een iPhone heeft kan het ook zijn dat de iCloud is gaan synchroniseren toen hij net buiten de deur was of op een plek was waar de wifi wegviel. Vraag hem ook of er een update voor zijn toestel is geweest. Die vergen ook behoorlijk wat MB's en als je op het moment van de update niet met de wifi verbonden bent kan dat verbruik ook aardig hoog oplopen. Hopelijk kan hij zo achterhalen waar het verbruik vandaan komt! 


Ik heb niets meer vernomen dus ik hoop dat de oorzaak achterhaald is. Zo niet, laat het gerust weten!


Reageer