Ik heb sinds 27 december een glasvezel internet en tv storing. Op 28 december heb ik deze aangemeld (na alles aan mijn zijde gecheckt te hebben) via de website en op 2 januari kwam er een monteur. Hij gaf aan dat het niet aan mijn glasvezel kastje lag en ook niet aan mijn modem maar aan een communicatiekaart in de wijkcentrale. Toen werd het stil.
Ik heb mijn storing vrijwel dagelijks gecontroleerd via de website, waarbij het hele menu weer moet worden doorlopen, eerst glasvezelkastje herstarten, dan modem herstarten, dan modem resetten, en dan komt de melding dat "de storing al in behandeling is". Ik kan geen nieuwe afspraak maken. Ook via de klantenservice 0800-0402 wordt er gemeld dat ze niets voor me kunnen doen omdat "de storing al in behandeling is". Het is nu 13 januari (17 dagen dus).
Ik heb een paar tips voor KPN. Als een storing al in behandeling is zou het systeem mij niet telkens door de initiële stappen hoeven te loodsen. Verder lijkt het er op of er helemaal niets gebeurt, KPN zou feedback kunnen geven welke acties zijn ondernomen of waarop precies gewacht wordt aan de zijde van KPN, bijvoorbeeld de levering van een communicatiekaart, de beschikbaarheid van monteurs of iets anders? Ook de klantenservice medewerker kan mij niet vertellen wat de status is, maar escaleert ook niet.
Dit gaat de klanttevredenheid niet ten goede komen.
Internet storing "in behandeling" wordt niet opgelost sinds 27-12
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.