Skip to main content

Goedenavond, sinds vanmiddag geen internet en dus ook geen tv. Op de site lees ik dat dit tot 3 oktober(!) gaat duren?

Wat een slechte service dit zeg, geen communicatie over wat er aan de hand is, waarom en voor hoe lang. Alleen een SMS dat de storing tot 19 uur gaat duren.

En nu? Ik heb internet nodig voor werk.. 

Hoi @Grrr11 . Welkom op het forum.

In welke plaats woon jij?


Hoi Erwin, ik woon in Doetinchem. 

 


Daar is inderdaad een storing gaande. Het lijkt erop dat er een deel van de straat zonder diensten zit. 

Ik kan niet zien wat de oorzaak is maar kan me voorstellen dat het ergens in een wijkcentrale zit (of dat er een kabel ergens beschadigd is).

De verwachte oplosdatum is inderdaad 3-10. Hopelijk is het eerder gefikst.

Heb jij toevallig een mobiel nummer bij KPN? Zo ja, kan ik daar een grote gratis internetbundel opzetten zodat je in ieder geval kunt internetten dit weekend.


Wat slecht dit, helaas geen kpn mobiel.

Dit betekend dus ook geen tv o.i.d.?


Dingen gaan helaas wel eens stuk, @Grrr11 .  Zal je net zien dat het in het weekend gebeurt :-(

Ik heb helaas geen alternatief voor je.  Uiteraard hoop ik dat ze de storing sneller hebben opgelost dan de verwachte datum. 


Dit betekend dus ook geen tv o.i.d.?

Daar komt het wel op neer ja. Het is allemaal techniek en daar kan iets kapot gaan. En dan is het nog te hopen dat er niet gegraven hoeft te worden want daar is in sommige gevallen een vergunning van de gemeente voor nodig. 


Nou, lekker hoopgevend hoor Joep. 


Wordt dit nog op enige manier gecompenseerd? 


Als de storing opgelost is kan je een vergoeding aanvragen. Dat kan je hier doen.