Skip to main content

ik heb een abonnement bij tmobile en ben net verhuisd. in het nieuwe huis heb ik geen tv en geen internet, er is sprake van een open lijn en iemand van kpn zou buitenhuis  eea moeten activeren... ik wacht nu al anderhalve week maar ik hoor of zie niemand. ik bel tmobile iedere dag maar zij kunnen mij niet verder helpen. @kpn kunnen jullie mij helpen? 

@Samentha Dat is een bekend gegeven van T-Mobile, ze kunnen je wel helpen maar ze doen het niet zo snel.

Bij T-Mobile moet alles via de technische mannetjes, en dat duurt nogal lang voordat die iets gaan doen aan jou ticket, maar ja daardoor zijn ze wel iets goedkoper, gewoon een mannetje of 2 minder het werk laten doen.

Dan gaat jij als klant dus bellen en dan roepen ze, KPN moet nog iets doen, vaak is dat iets in de PoP wat T-Mobile niet heeft laten doen, en dan kom jij hier bij KPN provider uit terwijl je voor dit soort zaken juist bij KPNnetwerk moet zijn, zal je vast uit de droom helpen, heeft ook weinig zin om daar contact mee op te nemen, TM moet dat ticket doorschieten en jij word binnen 2 werkdagen geholpen door KPN en TM kan de boel gaan activeren.