Skip to main content

Geachte medewerker,

Kunt u mij vertellen wat de sneleheid hoort te zijn bij  mijn internet aansluiting.   (Internet Thuis instap)

De contractsnelheid bij dat abonnement is tot 50 Mb/s down en 5 Mb/s up.

Afhankelijk van wat je lijn aankan (zie Fourstack) kan het in de praktijk tot 70 Mb/s down en 30 Mb/s up zijn mits bedraad gemeten. Maar ook lager dan de contractsnelheid, want KPN gebruikt altijd het woordje tot.

kpn.com/speedtest.


Ha @ErikBoek, welkom! Ben je geholpen met het antwoord van Peter? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. 


Peter vergeet iets (denk ik) te vermelden. Je mag bij een provider uitgaan van een zekere kwaliteit. 

Als je merkt dat je (bedraad gemeten zoals Peter schrijft) constant een veel lagere snelheid hebt. Dan moet je even de servicedesk van KPN bellen (of chatten) of dat hier melden maar dan wel eerst je profiel invullen. 


Peter vergeet iets (denk ik) te vermelden. Je mag bij een provider uitgaan van een zekere kwaliteit. 

Als je merkt dat je (bedraad gemeten zoals Peter schrijft) constant een veel lagere snelheid hebt. Dan moet je even de servicedesk van KPN bellen (of chatten) of dat hier melden maar dan wel eerst je profiel invullen. 

Herkenbaar , het bellen chatten en forum ook. Profiel is ook aangevuld en bekend. Het schiet niet erg op moet ik bekennen.