Skip to main content

Diverse keren vergeefs gebeld. Constant van kastje naar de muur gestuurd. Op mijn klacht wordt niet gereageerd. Klantencontact is echt waardeloos. Ik zou begin vorige week binnen 48u gebeld worden. Uiteraard weer niet gebeurd en op onderstaande klacht komt geen reactie.

 

Hierbij dien ik OPNIEUW onze klacht in. Wij zouden namelijk over onderstaande al binnen 48 uur teruggebeld worden vorig week en dat is helaas ook niet gebeurd. Ons leven lang ziggo gehad en nooit problemen gehad. Maar ivm een zoon met ict studie toch overgestapt naar kpn, omdat dit volgens hem toch beter zou zijn. Telefonisch contact gehad hierover met KPN. De een zei dit, de ander dat. Maar uiteindelijk samen met een mevrouw kortgesloten dat we ALLEEN een nieuw abonnement afsluiten bij KPN als we wel binnen het jaar al dan niet tijdelijk kunnen opzeggen.

We zijn namelijk een nieuw huis aan het bouwen welke ongeveer september 2021 klaar zal zijn en ons huidige huis is eerder verkocht. Per 1/4/21 wonen wij niet meer op onderstaand adres en komen we in een tijdelijk huurhuis. Bij het afsluiten had ik al aangegeven dat we mogelijk KPN niet mee konden verhuizen hiernaar toe. Deze verhuurder heeft ZELF een kpn abonnement afgesloten voor ons en voor volgende huurders.

Onlangs telefonisch contact met een man van kpn gehad. Hij gaf me een mailadres waar ik even de bewijzen heen moest sturen van de verkoop, aankoop en een document waaruit blijkt dat in het tijdelijk huurhuis een kpn of ziggo verbinding bestaat. Deze raakte ik kwijt dus belde weer. Kreeg ik te horen dat ik helemaal niet op kon zeggen zonder boete, terwijl bij het afsluiten duidelijk was gezegd dat in zulke gevallen echt geen boete wordt opgelegd en je gewoon (tijdelijk) op  kunt zeggen. Het plan was uiteraard om gewoon in september weer KPN glasvezel aan te vragen.

In de bijlagen stuur ik de contracten (soms deels ivm 40 pagina’s of id) van aankoop verkoop en huur. Erop vertrouwend dat hier vertrouwelijk mee om wordt gegaan.

Goedemiddag @stegem! Vervelend om te lezen dat je meerdere malen contact hebt moeten opnemen. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze afdeling Klantenreacties en dat mijn collega een passende oplossing aangeboden heeft. Kan ik nog iets voor je betekenen?


Mondeling idd afspraken gemaakt. Wat ik wel geleerd heb bij kpn is dat ik het eerst even moet zien dat het idd goed gaat komen. Maar zodra dat zo is zal ik er ook melding van maken hier. Ben nog even in afwachting vh resultaat