Skip to main content

Ik heb glasvezel en ben net 1maand klant, en heb nu aal spijt. Ik had ieder ander goede kop maatschapij en beter dan dan bekend  kpn. Ik kan niet eens muziek luister via tv in bagaan grond. In eerst etage helemaal geen verbinding. 

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 

Wat vervelend om te horen. Welke router heeft u en op welke manier heeft u alles opgesteld? Staat de router bijvoorbeeld in de meterkast en hoe was dit in de oude situatie?


De nieuw router is u monteur heeft geplaats in de meter kast. En de oud was ook in de meter kast en had ik nooit probleem mee. Ik kan niets eens tv kijken. Ik luister nu muziek via mijn Mobil. Is toch niet leuk


Ik heb de zwartekleur router


Ik ben een klant en geen medewerker. Maar goed in de basis is alles het zelfde gebleven. Welke router heeft u nu? U kunt even proberen de router 2 minuten van de stroom te halen en een frisse start te geven. Kijk wat er dan gebeurd. Heeft het in het begin wel gewerkt toen de monteur er was?


Heb ik aal vak gedaan. Maar alles blijft hellas het zelfde. 


Ik ben een klant en geen medewerker. Maar goed in de basis is alles het zelfde gebleven. Welke router heeft u nu? U kunt even proberen de router 2 minuten van de stroom te halen en een frisse start te geven. Kijk wat er dan gebeurd. Heeft het in het begin wel gewerkt toen de monteur er was?

naar mijn weten bestaat er geen frisse start voor de experia box. @Housna kan wel het modem resetten door het gaatje met een pinnetje 10 seconden in te drukken.


Dag @Housna Welkom hier op het KPN Forum. Zoals je ziet is dit een plaats waar je in gesprek kunt gaan met andere klanten, net als jij, die je graag helpen bij het oplossen van verschillende KPN-gerelateerde problemen. Als moderator begeleid ik dit soort gesprekken en als je er echt niet uitkomt met onze community kunnen we ook inhoudelijk helpen. 

Het is hoe dan ook erg belangrijk om duidelijk te hebben wat er precies aan de hand is. Ik begrijp dat je een nieuwe klant van ons bent, maar dat je verbinding niet zo snel en stabiel is als je zou willen. Kun je iets meer vertellen over de situatie? Gaat het hier om wifi of om een bekabelde verbinding? Welke Experia Box heb je en wat heb je er allemaal op aangesloten? Maak je gebruik van wifi-versterkers of een Super Wifi? En wat heb je allemaal al gedaan om het signaal te verbeteren? 

Hoe meer je vertelt, hoe makkelijker het wordt om je goed verder te helpen. Als je echter liever persoonlijk contact hebt met de klantenservice, dan kan dat natuurlijk ook. In dat geval kun je bellen met 0800-0402 of een chat starten via de website