Skip to main content

Al 3 weken continu uitval internet en WiFi.

inmiddels 3 monteurs versleten. Helaas moet ik constateren dat KPN het niet pro actief oppakt. Ze beloven van alles maar als ik niet blijf bellen gebeurt er niets.

En je weet 100% zeker dat het niet veroorzaakt wordt door iets na het modem? Kapot stekkertjes of draadbreuk?


Hoi @Prinsa, van harte welkom op ons forum. Wat rot om te horen dat het zo veel moeite kost om de storing op te lossen, en je er steeds weer achteraan moet. Goed dat je een seintje geeft. 

Kan je meer vertellen over wat er precies gebeurt wanneer je verbinding wegvalt, en wat de monteurs hebben gedaan? Welk modem en eventuele andere apparatuur heb je? Hoe staat het er in de tussentijd voor?


Vandaag maar weer eens gebeld. Er is u toch verteld dat we 17 december gaan komen? Nou nee helaas alleen beloofd dat er een nood pakket zou komen. Helaas ook niets van gehoord. De medewerker van vandaag lijkt goed op de hoogte te zijn van de oplossingen. Helaas gaat het noodpakket mij ook niet helpen omdat de snelheid onvoldoende is om te kunnen werken.

hopelijk komt er de 17e wel een oplossing maar dan zijn we 6 weken verder. De verwachting is dat het ergens buiten in de infra zit. Afwachten maar weer. Mijn F1 wedstrijd aankoop wordt netjes vergoed.


Vandaag maar weer eens gebeld. Er is u toch verteld dat we 17 december gaan komen? Nou nee helaas alleen beloofd dat er een nood pakket zou komen. Helaas ook niets van gehoord. De medewerker van vandaag lijkt goed op de hoogte te zijn van de oplossingen. Helaas gaat het noodpakket mij ook niet helpen omdat de snelheid onvoldoende is om te kunnen werken.

hopelijk komt er de 17e wel een oplossing maar dan zijn we 6 weken verder. De verwachting is dat het ergens buiten in de infra zit. Afwachten maar weer. Mijn F1 wedstrijd aankoop wordt netjes vergoed.

@Prinsa Het is niet ideaal, maar het is beter dan niets. Ik hoop dat je toch een beetje uit de voeten kunt met het noodpakket. Goed dat dit in actie gezet is, anders had ik het noodpakket voor je geregeld. Mocht je intussen vragen hebben, laat het dan gerust weten.


En ja hoor. Weer wordt een afspraak niet nagekomen. Tussen 8 en 10 komt er een monteur. Als ondernemer maar weer twee uur vrij gepland. 10.15 maar weer eens bellen. Via het menu hoor ik dat monteur tussen 14.00 en 18.00 komt????. Geen bevestiging, sms, brief mail etc. Nu weer iemand aan de lijn die blijkbaar van niets weet. Ik vind dit echt een blamage hoe kpn met klanten om gaat. Het kost mij een godsvermogen en erg veel ergernis 


Heeft u misschien een KPN Box 12?


Hoi Nick, die is ook al vervangen.

hoor nu net dat er helemaal geen afspraak in het systeem staat. Top bedrijf. We gaan nu al week 8 in. 
mij probeer nu een K4 decoder te krijgen. Ik vermoed dat die de installatie om zeep helpt. Is ook het enige wat nog niet vervangen is. Wat wel vreemd is dat er iedere week een andere storing ontstaat. Nu lijkt WiFi stabiele maar nu geen TV meer. Het standaard modem werkt wel. De 4K niet


Ik val nu volledig uit naar een lief kind aan de helpdesk. Totaal niet eerlijk wat ik haar ook al heb gezegd. Ik ben zelf techneut die problemen direct oppakt en doorhakt. KPN pakt (lijkt) niet door. Maar grootste ergernis is de hopeloze communicatie 


Hoi Nick, die is ook al vervangen.

Door een Experiabox? Of door een andere KPN Box 12? 

En gebruikt u de verbinding zakelijk? Zo ja, misschien een zakelijk abonnement nemen. Dan krijgt u betere service. 


Ja ik gebruik deze zakelijk idd. Een overweging waard maar ik zou zelf geen onderscheid willen maken en maak deze ook niet bij mijn klanten. Ik vind een klant van een tientje net zo belangrijk als een ton. Maar helaas zie je dat niet bij iedereen terug. Zelfs als ik ze help met diagnose pakken ze het niet op. Bekend probleem bij bedrijven die te groot worden.


En hoe zit het met de KPN Box? Is dat nu een Experiabox? 


@Prinsa Wat zuur deze hele situatie. Ik begrijp dat je een zakelijk abonnement hebt. Dit forum is voor particuliere gebruikers en abonnementen, dat is waar ik je zelf ook mee kan helpen. Als je wilt neem ik even en kijkje voor je naar de status, maar ik weet dus niet wat ik voor je kan zien en/of doen. Als je dat wilt, vul je dan je forumprofiel in en geef je hier een seintje zo gauw je dat hebt gedaan? We hebben overigens ook het KPN zakelijke forum, het is ook een optie om het daar aan te kaarten. Mijn collega's daar kunnen je helpen met alles rondom KPN zakelijke abonnementen.


Goedemorgen Alexandra,

ik gebruik het abonnement zakelijk maar is particulier. Ik overweeg een overstap naar zakelijk omdat je dan blijkbaar beter geholpen wordt.

afgelopen vrijdag een nieuwe tv tuner geplaatst en dat heeft 36uur gewerkt. Zondag avond weer voor 5 min alles maar dan ook alles weg.


@Prinsa Ah duidelijk, dankjewel voor de extra uitleg. Het is nu niet meteen een oplossing, maar als je het zakelijk gebruikt is een overstap naar een zakelijk abonnement misschien wel een goed idee inderdaad, straks nadat de verbinding is hersteld. Ik weet het fijne er niet van, maar er zit wel verschil in de oplostijd. Hier doen we ook ons best om het zo snel mogelijk te verhelpen, maar we hebben geen extra of andere opties ondanks dat het zakelijk gebruikt wordt. Dat maakt het lastig en vooral voor jou heel vervelend. 

Als je wilt dat ik een kijkje neem en naar de status kijk voor je, vul je dan je gegevens in je profiel in en geef je me hier een seintje?