Skip to main content

Hoi KPN,

Ik heb precies hetzelfde als de klant hierboven meldt. Internet valt 2 á 3 x per dag weg en start dan vanzelf weer opnieuw op. Alles al geprobeerd om dit probleem te verhelpen, maar ik krijg het niet opgelost. Op welke manier kan ik verder geholpen worden?

 

Ik zie graag jullie reactie tegemoet.

 

*admin: afgesplitst

Hoi @LaurensV123. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw verbinding meerdere keren op een dag wegvalt. Je geeft aan dat je alles al hebt geprobeerd, heb je de stappen van onze Servicepagina ook al eens doorlopen? Als dit het probleem niet verhelpt wil ik je vragen om jouw naam, postcode, huisnummer en het klantnummer achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dan kan ik uitzoeken hoe we dit probleem zo snel mogelijk kunnen verhelpen. 


Hoi Vikash!

Deze stappen heb ik inderdaad ook doorlopen. Ik heb de gevraagde gegevens aan mijn profiel toegevoegd 


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist jouw verbinding doorgemeten vanuit deze kant. Ons systeem geeft aan dat er vandaag geen verbrekende verbindingen zijn geconstateerd, klopt dat? Heb je een wegvallende verbinding op verschillende apparaten? 

Wat je nog kan helpen is het glasvezelaansluitpunt (FTU/NT) voor minimaal 2 minuten stroomloos maken. Zet de spanning na 2 minuten er weer op en wacht tot alle lampjes gaan branden. Wanneer alle lampjes branden kan je het beste jouw ExperiaBox ook nog even resetten

Als dit het probleem ook niet verhelpt kan je het beste direct contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402) nadat jouw verbinding de eerst volgende keer wegvalt. Dan kan mijn collega gelijk jouw verbinding doormeten en een passende oplossing aanbieden. 


Hi Vikash! Bedankt voor je reactie. Ik zou niet weten of die vandaag al is uitgevallen. Ik heb nog geen tv gekeken of langere periodes gebruik gemaakt van het internet. Kun je toevallig ook op andere dagen kijken of hij js uitgevallen? Dan neem ik aan dat je deze terug moet kunnen vinden. Ik ga je tips nog even gebruiken 


Ik heb helaas niet de mogelijkheid om verder terug te kijken. Als het probleem toch weer terug komt na het resetten, kan je het beste gelijk onze klantenservice bellen.