Skip to main content

Hallo,

Internet valt continue uit nadat kpn snelheid heeft verdubbeld. Die irritante hulplijnen op jullie site werken voor geen meter. Hoe kan ik contact opnemen met een echt persoon om het probleem te verhelpen? 

Hoi @Fuchsia1 ,

Als je 0800-0402 belt en zegt dat je graag een medewerker wilt spreken word je doorverbonden.

Via het forum kan ook,Hier zijn ook echte mensen:wink:


Ik wil het ook wel hier proberen: mijn internet is zeer instabiel. Valt regelmatig uit. Is een paar dagen geleden begonnen en wordt steeds erger. Recent is mijn internetsnelheid verdubbeld door kpn, maar nu werkt het niet goed meer.

Ik heb 3 kpn WiFi versterkers. De lampjes daarvan springen met enige regelmaat op rood. Heb alle stappen op internet doorlopen, inclusief modem reset en modem opnieuw opstarten. Heb alle WiFi punten opnieuw opgestart, maar internet blijft zeer instabiel. Enige optie die kpn op internet bood was een monteer van 60 euro, maar dat ga ik niet doen, dan stap ik eerder over. Enig idee wat ik nog kan doen?


Hoi @Fuchsia1 ,

Welk modem heb je?

Valt alleen wifi weg of ook bekabelde verbindingen?

En heb je glasveel of koper?


Glasvezel. V10a. Het lijkt vooral WiFi te zijn, maar heb niks bedraad, alles gaat via WiFi versterkers. Hoe kan ik dat checken?

Heb alle stappen op internet doorlopen inclusief modem reset maar is alleen maar erger geworden. Internetsnelheid is volledig weg. 


heb je het glasvezelkastje al 2min stroomloos gehad?

Heb je geen bekabelde tv ontvanger?


Hoi @Fuchsia1 . Welkom op het forum.

Erg hinderlijk dat alles uitvalt. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Dan ga ik de lijn doormeten. 


Bedankt, maar heb contact gehad met de helpdesk en die hebben een nieuwe modem geleverd. Hoop dat het daarmee is opgelost.


Helaas, helaas, nieuwe modem lost het probleem niet op. Heb ook al mijn Wifi versterkers van plek gewisseld, dacht dat het misschien daaraan ligt, maar ook dat helpt niet.

Nog andere ideeën, want met de helpdesk kom ik niet verder….


Welk modem heeft u ontvangen van KPN? De box 12? En heeft u het eerste wifi punt bedraad verbonden met het modem??


@Fuchsia1 : Het zijn van die zwarte kleine kastjes die jij hebt toch? Heb je de installatie stappen doorlopen? Dus bekabeld aansluiten op de nieuwe experiabox en daarna om beurten de zwarte kastjes resetten.?


@JanIvor : Het zijn van die zwarte kleine kastjes die jij hebt toch? Heb je de installatie stappen doorlopen? Dus bekabeld aansluiten op de nieuwe experiabox en daarna om beurten de zwarte kastjes resetten.?

 Hoi @Erwin_ 

Ik denk dat jou bericht voor @Fuchsia1  bedoeld is??


Je hebt het al aangepast zie ik 😎


Ja de box 12. En ik heb witte ronde wifi versterkers, 3 stuks. Heb ze allemaal omgewisseld, dus een andere bedraad aan de modem gehangen, maar dat helpt ook niks.

 


Ja de box 12. En ik heb witte ronde wifi versterkers, 3 stuks. Heb ze allemaal omgewisseld, dus een andere bedraad aan de modem gehangen, maar dat helpt ook niks.

 

Geloof ook niet dat je er daar mee bent. 

Dan moet je de super wifi's nog resetten of iets dergelijks. @martijn197108 kom er eens in, je hebt nu toch ff tijd begrijp ik. 😎


@Fuchsia1 . Bestaat het probleem nog steeds? Zo ja, dan wil ik jou graag volgende week even bellen. Schikt dat? 


Ik heb niks meer gehoord. Ik ga er van uit dat het is opgelost. Zo niet, weet je mij te vinden.