Skip to main content

Goedenavond

Nog de beste wensen voor 2022.

Ik heb voor de 2e x dit probleem aan gegeven

Zoals jullie had afgesproken ben ik gebeld door jullie technische dienst.

Die heeft me wat tips gegeven om te kijken of de klachten daarmee verholpen worden.

Zoals je kan zien in jullie data is het wel 50 % verbetert maar het blijft toch 2 x in de week een 

uitval en opnieuw opstarten en paar uur lang.

En dan zijn alle extra apparaten eraf gekoppeld,

Zou het toch zelf aan het Modem liggen, dat jullie mij een nieuwste en laatste type modem op  sturen.

Of als jullie dit niet kunnen oplossen.

Moet ik anders maar een andere provider nemen ?

Ik heb 2 mobile kpn aansluitingen van mijn zoons en een thuis internet bellen en tv.

Ik ben zelf wel tevreden over kpn maar het moet wel allemaal werken,

Wat het op dit moment niet al tijd naar wens doet.

Alex laat me maar weten wat te doen

 

 

Bedankt Bram,

Ik hou je op de hoogte

Nogmaals bedankt


Hoi @Mabastege ,

Is het nieuwe modem de oplossing?Welk modem heb je gekregen?


Goedemiddag Martijn,

Ik heb gisterenmiddag laat  de Modem opgehaald.

Ik zal hem nu even uitpakken,

klopt het dat het een andere Experia box 10 is.

Dus niet de 10A

 


OK,

Ik hoop voor je dat het alsnog de oplossing is,Laat je het weten?

Anders zal @Bram_ hopelijk wel zorgen voor een 10A(en ja,Ik heb nog steeds vertrouwen in je bram!;))


Hi Martijn,

Ik vermoedt dat logistiek de verkeerde Moden V10 heeft geleverd, zou jij met Bram kunnen overleggen dat de Juiste geleverd word. V10A.

En dat deze V10 weer retour gaat.

Alvast bedankt.

 


Hoi @Mabastege ,

Ik raad aan om toch deze V10 te proberen,Je weet maar nooit.

 


Hi Martijn,

Met alle respect Martijn.

We hebben al een weken lange mail verkeer wat te doen wat te vervangen.

Ik heb in goed overleg met jullie testen uitgevoerd onderdelen vervangen en heeft me nog extra geld gekost..

Zoals je kon zien in het laatste mail verkeer zou er een Experia box V10A via logistiek geleverd worden , 

Zoals je zelf ook al aan gaf, dit probleem zelf te hebben ervaart, met de oplossing de Experia  V10A.

Jij heb toch ook niet eerst nog een andere V10 gehad om te proberen.

Bram heeft toch goedkeuring gekregen.

Bram mailde me nog dat er een modem V10A onderweg was.

Nu krijg ik het verkeerde model geleverd.

Nu gaan weer weer van voor af aan beginnen om met de zelfde V10 eerst te proberen

Zou je dit met Bram willen bespreken of hij zoals is afgesproken het juiste te leveren

 

 


Hoi @Mabastege ,

@Bram_ neemt het vanaf nu verder van mij over.

Maar mijn advies blijft,Probeer de nieuwe v10 ook maar een keer,Geen enkele aansluiting is hetzelfde,Niet alles wat bij mij gebeurt gebeurt ook meteen bij jouw aansluiting.Gewoon proberen!!Als het daarna nog niet goed werkt is het aan bram welke actie hij onderneemt.


Excuus als sommige informatie verkeerd is overgekomen. Op het moment dat we een modem omruilen krijg je een modem dat geschikt is voor je verbinding en diensten. Daarbij is het type ook afhankelijk van beschikbare voorraad. Als we een modem vervangen dan doen we dat omdat we denken dat het oude modem een defect heeft. In dit geval heb ik het topic met collega's doorgenomen. De kans dat het modem kapot zou kunnen zijn leek me groter dan dat het iets anders was. Dit is de reden dat ik een aanvraag heb gedaan voor een nieuw modem. Die is goedgekeurd omdat we vrijwel alle veelvoorkomende dingen samen hebben uitgesloten.

Heb je het modem ondertussen aangesloten? En hoe gaat het nu met de verbinding? Als je ook met het nieuwe modem nog steeds verbrekingen hebt laat het dan weten. Dan ga ik kijken wat de volgende stap is. Ik heb nog steeds vertrouwen dat we de wifi in huize @Mabastege stabiel kunnen krijgen. 


Hoi @Mabastege ,

Hoe staat het er nu voor met het nieuwe modem?

Ik weet het,Ik had de insteek om het verder aan bram over te laten maar er kwam nog wat in me op: Is het DSL kabeltje rond of plat?


Hi Martijn,

Bram heeft me een mail verstuurd 

Op het moment dat we een modem omruilen krijg je een modem dat geschikt is voor je verbinding en diensten. Daarbij is het type ook afhankelijk van beschikbare voorraad. 

Exparia Box  aangesloten 

Mijn Dsl is een grijze kabel plat


Hoi @Mabastege ,

Maar heeft het nieuwe modem ook geholpen?

Aangezien het kabeltje plat is kan @Bram_ een ronde versie naar je opsturen!Ronde DSL kabels presteren vele malen beter dan platte.


Martijn,

Modem staat net een dag aan, 

dus even afwachten maar,

Kan je wel de ronde dsl kabel regelen.

als dat ook een probleem kan zijn prima


Hoi @Mabastege ,

Hoe staat het er nu voor?

Je kan ook 0800-0402 bellen en om een ronde DSL kabel vragen, De reactie van bram duurt naar mijn mening te lang.


Martijn, net Kpn gebeld gaan het regelen.

nog bedankt

we houden contact


Hoi @Mabastege ,

Heeft het nieuwe kabeltje het probleem verholpen?


Hoi @Mabastege ,

Is het opgelost inmiddels?


Hi Martijn,

Ik heb de nieuwe kabel gemonteerd, laten we elkaar even op de hoogte houden.

fijne avond


Hoi @Mabastege ,

Na het monteren van de nieuwe kabel nog uitval van de verbinding gehad?Of is het nu opgelost?