Skip to main content

Ons internet valt elke avond rond dezelfde tijd weg, gisteravond zelfs 2x. De tv stoort ook regelmatig.

 

Hoe lossen we dit op.

Gebruikt u een draadloze verbindingsset?

 


Ja


En nu?


Probeer eens om de tv ontvanger met een kabel aan te sluiten. Zonder gebruik te maken van deze draadloze verbindingsset dus.


Als ik de tv met een kabel kon aansluiten dan hadden we daar gelijk voor gekozen, we zitten juist bij KPN omdat we dan op deze manier verbinding kunnen maken. Kabel is geen optie.


En uw huidige dvs is nu ook geen optie meer. Je moet wat. Dus eerst eens proberen of het met kabel opgelost is. Zo ja: dan weet je dat het aan die dvs ligt. En dan kun je verder denken. Misschien een nieuwe dvs aanschaffen? Of misschien is SuperWifi een oplossing.

Maar eerst moet je daarvoor weten of het met kabel opgelost is. Als het met kabel nog zo is, misschien is dan de tv ontvanger stuk. Of de Experiabox ofzo.

Dus gewoon ff tijdenlijk een los kabeltje uitleggen en een paar dagen aankijken.


Wat is het merk van de tv ontvanger? Als het Motorola is: die moet omgeruild worden. Is verouderd. 


Als ik de tv met een kabel kon aansluiten dan hadden we daar gelijk voor gekozen, we zitten juist bij KPN omdat we dan op deze manier verbinding kunnen maken. Kabel is geen optie.

Als het een KPN DSL internet abo betreft, bestaat de kans dat die DVS650 kastjes i.c.m. pieken/belasting op 230V stopcontacten ervoor zorgen dat de DSL verbinding eruit klapt.

Je kan in de ExperiaBox bij DSL Status kijken om te zien hoe lang de verbinding in stand was/is direct nadat internet weer beschikbaar is.


Hoi @AM2010. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat je inmiddels al geholpen wordt door @Nick83 en @tmoesel, waarvoor dank! Heb je het inmiddels al kunnen testen met een kabel? 


Hoi @AM2010. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat je inmiddels al geholpen wordt door @Nick83 en @tmoesel, waarvoor dank! Heb je het inmiddels al kunnen testen met een kabel? 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga ervan uit dat je het probleem inmiddels al hebt kunnen verhelpen. Als je onze hulp toch nog nodig hebt, dan horen we dat graag van je!


Reageer