Skip to main content

Mijn internet verbinding valt iedere dag, kun je bijna de klok op gelijk zetten, om 1700 en 1800 uur even weg.

Hoi @Bart K en welkom op het forum! Als het internet exact op hetzelfde moment wegvalt ben ik benieuwd of dit alleen met de wifi gebeurt, of dat de bekabelde verbinding ook wegvalt. Mocht het alleen de wifi zijn, wil je dan eens kijken of de ECO stand aan staat op je modem? Als je die niet kunt vinden kun je bij ons modemoverzicht op de kennisbank  veel types vinden, daar staat ook uitleg over de ECO stand bij. 

Mocht het ook bekabeld gebeuren, controleer dan of er geen tijdschakelaar op de stroomtoevoer van je modem aangesloten is die aan gaat op dat moment. Ik ben benieuwd of het met deze tips opgelost is. Laat je je bevindingen weten? 


Ik heb niets meer van je vernomen, dus ik hoop dat het opgelost is. Zo niet, laat het hier gerust weten! 


Ik heb gekeken maar kom er niet uit in het modem


Als het internet exact op hetzelfde moment wegvalt ben ik benieuwd of dit alleen met de wifi gebeurt, of dat de bekabelde verbinding ook wegvalt. 

Mocht het ook bekabeld gebeuren, controleer dan of er geen tijdschakelaar op de stroomtoevoer van je modem aangesloten is die aan gaat op dat moment.

@Bart K Kun je dan antwoord geven op wat er hier van toepassing is? Dan zoek ik met je mee. Wel type modem heb je? Je mag ook een foto van het modem sturen als je dit makkelijker vindt.


 


@Bart K,

 

Valt alleen de WiFi weg? Of valt ook de bekabelde verbinding weg? Wat betreft de ECO modus van @Sanne_M. Die kun je in het V12 modem niet vinden 😉 daar zit de optie (nog) niet in.


@Bart K,

 

Valt alleen de WiFi weg? Of valt ook de bekabelde verbinding weg? 

Inderdaad nu op deze vragen nog antwoord. 😌

Wat betreft de ECO modus van @Sanne_M. Die kun je in het V12 modem niet vinden 😉 daar zit de optie (nog) niet in.

Klopt! Ik wist echter nog niet om welk type modem het ging. Nu weten we dat, dus ECO modus zal het dan inderdaad niet zijn. 😄