Onlangs overgestapt van een andere provider naar KPN nadat er glasvezel in de wijk is aangelegd.
Nu de laatste weken heel erg vaak last van een wegvallende verbinding. Dit met de GMC-TK01-XGS2110B ONT en V12 box. Ook mijn eigen router (UniFi Cloud Gateway) i.p.v. de V12 heeft van hetzelfde last. De V12 al gewisseld bij KPN maar helaas vanavond (vaak in de avond) weer drie keer een wegvallende verbinding gehad.
KPN al meerdere malen gesproken en die geeft aan dat het aan alles achter het modem ligt, dit gaat er bij mij niet echt in omdat ook wanneer ik direct aan het modem zit de verbinding weg is.
KPN geeft ook aan dat van buiten naar binnen alles in orde zou moeten zijn, en ik maar “moet accepteren dat de verbinding af en toe wegvalt”…
Op de ONT knippert/brandt een oranje lampje bij de ethernet poort, en natuurlijk twee groene lampjes aan de voorkant. Er zit een tweede lampje naast de ethernet poort maar die blijft uit.
Iemand ideeën? Het drijft me zowat tot wanhoop en begin aardig spijt van de overstap te krijgen op deze manier, zeker omdat je niet verder geholpen wordt.