Skip to main content
Vraag

Internet valt meerdere keren per dag weg

• 29 januari 2025
  • 27 reacties
  • 333 keer bekeken

Toon eerste bericht

27 reacties

Michel Smit
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 15 reacties
  • 3 maart 2025
RonLucas schreef:

Hoe kun je aan KPN duidelijk maken dat er een probleem is met je internet verbinding ook al treedt dat regelmatig op maar is na een paar minuten alweer weg is. (intermittent problem)

Mijn ervaring is echt dat je geluk moet hebben met wie je aan de lijn krijgt. Heb zelf contact met klantenservice gehad, aangegeven dat zowel met eigen apparatuur als de V12b mijn verbinding wegvalt. Werd me gezegd dat het aan mijn apparatuur lag, het hele riedeltje. Problemen bleven natuurlijk. Op een gegeven moment werd zelfs gezegd dat ik maar moest leven met een aantal keren resetten per dag 🤣 Toen een beetje tegengas gegeven dat dit niet acceptabel is natuurlijk, en uiteindelijk een modemwissel mogen doen om eerst dit uit te sluiten.

Nogmaals gebeld toen werd me gevraagd om zo min mogelijk apparatuur aan de V12B aan te sluiten, om uit te sluiten dat het aan iets in het eigen netwerk zit. Met alleen mijn TV ging nog steeds de verbinding meerdere keren per dag plat.

Wat écht heeft geholpen zijn de reacties op mijn post hierboven. ​@Marko Molenaar heeft mij helemaal de goede weg op gestuurd.

Vandaag wederom (ook op advies van ​@Jeroen van KPN ) de klantenservice gebeld, medewerker was onder de indruk wat ik allemaal al had geprobeerd en plande zonder aarzelen een monteur in die vandaag langskwam en de ONT vervangen heeft. 

Vanmiddag al mijn apparatuur weer aangesloten, en (even afkloppen) nog geen minuut uitval gehad.

Werd alleen wel door monteur aangegeven dat als het probleem in mijn huis bleek te zitten, ik kosten moest betalen. Dit was gelukkig niet van toepassing.

Fijn om te horen! Even afkloppen hier, maar ook hier zijn alle problemen nu weg. Heerlijk.