Skip to main content

Sinds twee weken valt ons internet uit. Dit gebeurd meerdere keren per dag en daarmee ook de wifi. Dus zowel bedraad als niet bedraad. 

Het gebeurd ook als ik alleen thuis werk en er dus verder niemand gebruik maakt van het internet. 

 

Erg irritant en helemaal omdat je tegenwoordig niet meer kan bellen met KPN. O ja, excuus mag en kan wel maar dan in extra abonement????

 

Wie heeft er een oplossing??

Experia box al gereset

Alle kabels zijn weer doorgemeten en geen gebreken uitgekomen. 

Goedemiddag @Elijzenfam en welkom hier op het KPN Forum!

 

Mooi om te zien dat je ons via deze weg hebt weten te vinden en je probleem kenbaar maakt. Je kunt (en mag) ons trouwens ook gewoon bellen op het gratis nummer 0800 0402 (en geef vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). Dit zijn inderdaad hele irritante problemen en goed om te lezen dat je zelf al het nodige hebt geprobeerd om het probleem te verhelpen. 

 

In ieder geval kijk ik graag eens met je mee zodat we toe kunnen werken naar een oplossing. Zou je daarom je forumprofiel voor me in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt!


Profiel aangevuld!


Profiel aangevuld!

Bedankt voor het aanvullen en oprechte excuses voor deze late te reactie!

 

Ervaar je op dit moment nog problemen? Als ik nu namelijk je verbinding doormeet dan ziet dat er goed uit; er komt genoeg snelheid binnen en de lijn is stabiel. Dat zou betekenen dat je nu met een bekabelde verbinding sowieso een goede verbinding moet hebben. Ik zie je bevindingen in ieder geval heel graag tegemoet.

 

 


Hoi @Elijzenfam , wat is op dit moment de stand van zaken? Mocht ik vanaf hier nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat graag!