Skip to main content

Het internet valt met regelmaat weg. Ik hoor de modem ook vaak resetten/klik geluiden maken. Speedtest gaat overigens ook flink heen en weer, vaak is het traag. Heeft vele jaren zonder problemen gewerkt. 

Ik heb nog een Experia v8, dus een nieuwe zou misschien niet verkeerd zijn.

Telefonisch lukt het me niet om een echt mens te spreken te krijgen. Ik heb niets aan een online wizard die vraagt “hoeveel verdiepingen heeft je woning?”. Ik wil ook liever niet zomaar de modem hard resetten. Het lokale netwerk is prima.

Hallo @DavidPaloma , als je via je telefoon of tablet met de thuis-app de wifi-manager draait kom je uit op een wisseling van modem voor een nieuwer type.

Succes.

 


Hoi @DavidPaloma en welkom hier op ons forum!

Is het inmiddels gelukt om je Experia Box v8 via de wifi manager om te ruilen? En zo ja, ervaar je hiermee ook de gewenste verbetering?


Nee, het is niet gelukt. De Thuis app geeft mij niet de optie voor het vervangen van een Experia Box v8. Ik ga nu mijn best doen om een medewerker te spreken.

Het internet werkt nu helemaal niet meer op de modem.


Nee, het is niet gelukt. De Thuis app geeft mij niet de optie voor het vervangen van een Experia Box v8. Ik ga nu mijn best doen om een medewerker te spreken.

Het internet werkt nu helemaal niet meer op de modem.

Dat schiet natuurlijk niet echt op zo @DavidPaloma :(
Laat je me weten of mijn collega je goed verder heeft kunnen helpen?

Daar ga ik wel vanuit maar mocht daar onverhoopt geen sprake van zijn, laat me dit dan vooral weten zodat ik het verder op kan pakken!


Hoi @DavidPaloma , ik zou de Modem check eens proberen.

KPN is begonnen met een programma om oudere types om te ruilen.
De Experia Box v9 en oudere modellen zoals de v8 komen in aanmerking. Kijk op deze link: 

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/modemcheck.htm


Hoi @DavidPaloma , ik zou de Modem check eens proberen.

KPN is begonnen met een programma om oudere types om te ruilen.
De Experia Box v9 en oudere modellen zoals de v8 komen in aanmerking. Kijk op deze link: 

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/modemcheck.htm

Goede toevoeging @RBxx, dank daarvoor :)

Had ik zelf nog niet eens meteen bij stilgestaan, benieuwd ook of het @DavidPaloma via deze link wel lukt om een omruil van de Experia Box in gang te zetten. 


Dank voor het meedenken. Ik heb reeds telefonisch een omruil kunnen regelen, had de link nog niet eens gezien. Morgen een nieuwe Experia Box ophalen 👍.


Dank voor het meedenken. Ik heb reeds telefonisch een omruil kunnen regelen, had de link nog niet eens gezien. Morgen een nieuwe Experia Box ophalen 👍.

Fijn om te lezen en bedankt ook voor het laten weten dat het via de klantenservice is gelukt om je Experia Box om te ruilen @DavidPaloma :)

Laat je ons nog even weten of de nieuwe Experia Box de problemen heeft verholpen?