Skip to main content

Last van regelmatig wegvallend internet, er zit geen enkele structuur in. Ook al de test op de website gedaan wifi signaal geprobeerd te verbeteren. Experiabox van de netspanning aafgehaald ook ander kanaal geprobeerd. Heb een vermoeden dat de experiabox/router sterk verouderd isĀ  en of defect.

Goedemiddag @fvvwbdĀ en welkom hier op het KPN forum :)

Ā 

Goed dat je dit probleem kenbaar maakt want ik snap heel goed dat je niet blij wordt van internet dat regelmatig wegvalt. Welk type Experia Box heb je op dit moment in gebruik?Ā  Verder begrijp ik dat je de Wi-Fi Manager hebt doorlopen maar dat dit (nog) niet tot het gewenste resultaat heeft geleid.Ā  Wat was de precieze uitkomst hiervan? Wat je nog zou kunnen proberen is om een plek in huis te zoeken waar je nog net een beetje Wi-Fi hebt en dan nogmaals de Wi-Fi Manager doorlopen. Wanneer deze na 2 metingen een snelheid meet die onder de 20 Mbit/s ligt, krijg je als oplossing gratis KPN Experia Wi-Fi aangeboden. Dit zijn versterkers die je bekabeld aan dient te sluiten op je Experia Box en ze nemen het Wi-Fi signaal van je Experia Box over (de Wi-Fi van je Experia Box wordt dan uitgeschakeld, tenzij je de Experia Box v10a hebt). Zou je dit nog eens willen proberen en me laten weten wat hiervan de uitkomst was? Alvast bedankt!


Inmiddels kpn experia Wi-Fi aangevraagd en aangesloten, signaal inmiddels heel stabiel, ben er blij mee!!


Goed om te lezen @fvvwbdĀ en bedankt voor de terugkoppeling 🙂 Fijn om te lezen dat de Experia Wi-Fi voor de nodige verbetering heeft gezorgd! Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben, laat het ons dan vooral weten!


Reageer