Skip to main content

Recent glasvezel abonnement genomen (eindelijk beschikbaar), maar nu valt internet regelmatig weg op verschillende apparaten (bekabeld en wifi). Sinds vandaag ook problemen met interactieve TV (foutcode stb nmc 400). Na kpn modem (v12) zonder succes, ook glasvezel aansluitpunt opnieuw gereset. Na enige tijd weer TV signaal.

Maar internet valt nog steeds periodiek weg op verschillende apparaten. 

Lees dat het wel vaker voorkomt op dit forum. Vandaar dat ik het ook rapporteer. Iets structureel?

 Zal morgen eens contact zoeken met helpdesk.

Goedemorgen beste dat is niet goed heb zelf ook glasvezel aansluiting maar werkt perfect. als werk zo als het hoort. maar heeft u ook naar de stekkers gekeken of die wel stevig in de aansluitingen zitten 🤔


Hoi @Ozzie-ro. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de verbinding regelmatig wegvalt. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice (0800 0402)? Ik ben erg benieuwd wat voor een oplossing er is aangeboden. 


Hoi @Ozzie-ro. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de verbinding regelmatig wegvalt. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice (0800 0402)? Ik ben erg benieuwd wat voor een oplossing er is aangeboden. 

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels al verholpen is. Anders horen we het graag!