Skip to main content

Ook bij ons sinds vandaag valt constant het internet weg ,wel volop wifi maar geen internet.

Heb alles gereset maar geen verbetering ,de snelheid is de ene keer 17mb en de andere keer 120mb en dan weer helemaal niks.

Mvg stanley

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hallo @duci als je glasvezel hebt, haal de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom en geef na herstart ook de modem/router eens een reset.

Succes.

 


He bedankt voor de reaktie ,ik ga het gelijk proberen.


Nou heb alles even stroomloos gezet en het modem gereset ,nu even afwachten.


Nou het internet is weer weggevallen dus het stroomloos zetten heeft niet geholpen.


Beste @duci, jammer om te lezen dat het stroomloos maken niet geholpen heeft! Ervaar je ook dat het bekabelde internet wegvalt? Of gaat het alleen om de wifi? In dat geval kan je hier de tips tegen trage en wegvallende wifi eens doornemen:

 


Hallo Marcia beide verbinding vallen weg ,nu is mij opgevallen dat savonds over is dus ik denk dat ergens aan gewerkt wordt maar dat is klote want ik werk overdag thuis en ik niks doen.


Nou ik dacht het op werkdagen overdag weg viel maar het is nu op zaterdag ook een probleem


Eerst terug naar de basis. Alle aangesloten appartuur loshalen van het modem en dan kijken wat er gebeurt.  Grote kans dat wifi dan wel werkt.  Als dat zo is dan stap voor stap je netwerk weer opbouwen en goed kijken wat er gebeurt.  Ik verwacht dat het probleem veroorzaakt wordt door iets na het modem. 


Hoe kan ik contact krijgen met kpn over deze storing ,ik moet echt thuis werken morgen


Hoe kan ik contact krijgen met kpn over deze storing ,ik moet echt thuis werken morgen

bel kpn en spreek het woord “storing”’ dan zou je doorverbonden moeten worden met een medewerker


Ok bedankt ga ik morgen doen .


Heb je telefonisch contact gehad? En is het nu inmiddels opgelost?


Nee is niet opgelost het is eigenlijk erger geworden ,nu zelfs de tv om de minuut ongeveer geen verbinding meer ,de melding is dan de wlan kabel is losgekoppeld en en na een paar minuten is hij weer aangesloten .

  • Ik moest het gaan bijhouden en op schrijven maar dat is niet te doen .

 


Ik denk dat het modem kapot is , heb hem al vaak gereset en ook van kpn zelf hebben ze hem gereset hij kon ook zien dat het internet al vaak onderbroken is geweest

 


Dit is mijn snelheid

 


Wat rot.. Je kunt het beste op het moment dat je internet wegvalt, bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen direct met je meekijken en eventueel een monteur voor je aanvragen. Mocht je er niet uitkomen, laat het dan vooral weten én vul je forumprofiel aan met je adres en klantnummer? Dan kijk ik met je mee. 


Hoi Marcia ik heb vanmorgen contact gehad met een collega van je en ze gaat een ander modem opsturen om te proberen ,hopen dat het dan opgelost is