Skip to main content

Internet valt regelmatig weg, sinds de afgelopen week.
Experia Box daar blinkt het groene lampje zodra ik geen internet meer heb.
hard reset, reset, alles geprobeerd maar het valt nog steeds continu weg.

@Voice Welke Experiabox heeft u ? Heeft u een glasvezel aansluiting of koper ? Heeft u de  Wifi Manager - Jouw wifi-signaal testen en verbeteren | KPN al doorlopen en wat was/is het resultaat daarvan ? Kunt u aangeven hoe uw netwerk eruit ziet; bekabeld ja/nee ,versterkers,switches etc. ? Hoe meer info u geeft hoe beter we kunnen helpen 😉


kpn box 12
kopere aansluiting
bekabeld, geen versterkers (rechtstreeks op de modem aangesloten)
alleen internet, 200/mbps.

ik heb al een paar keer de online hulpmiddelen gebruikt (waarmee de modem opnieuwe word gereset en herstart) , en dat hielp misschien voor een half uurtje/uurtje.
maar daarna helaas weer terug bij af.
dit is pas sinds een aantal weken +-2 weken, daarvoor werkte alles prima.


*Bump*

Na de wifi manager nogmaals te zijn doorgelopen blijft het probleem zich herhalen, hard reset etc. ook geprobeerd maar helaas.

ik heb begrepen dat meerdere mensen hier last van hebben (na een tijdje door het forum te hebben gescrolled)


Lastig hoor, zo’n wegvallende internetverbinding!

Ik begrijp dat je het modem al herstart en gereset hebt en de Wifi Manager doorlopen hebt… Ik denk dat het goed is, als jouw lijn ook uitgemeten wordt vanuit onze kant.

Dit kan als volgt:

  1. Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  2. Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het klantnummer, de geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.

    Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!

 


Lastig hoor, zo’n wegvallende internetverbinding!

Ik begrijp dat je het modem al herstart en gereset hebt en de Wifi Manager doorlopen hebt… Ik denk dat het goed is, als jouw lijn ook uitgemeten wordt vanuit onze kant.

Dit kan als volgt:

  1. Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  2. Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het klantnummer, de geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.

    Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!

 



Het profiel is volledig ingevuld​, hoop dat het hiermee wat sneller opgelost zou kunnen worden.​​​​​​


Top, bedankt voor jouw gegevens!

Ik heb een lijnmeting uitgevoerd en constateer dat er inderdaad een instabiele internetverbinding is.
Ik heb daarom een melding geregistreerd voor een achterliggende afdeling: zij nemen telefonisch contact met jou, checken een aantal zaken en indien nodig maken zij een afspraak met een storingsmonteur die dan op locatie langs komt. 

Verwachting is dat je binnen 3 werkdagen gebeld zult worden. Hou je ons hier op de hoogte?
 


ga ik doen.
bedankt voor de snelle reakties!


Wil jij het contact telefoonnummer toevoegen waarop jij bereikbaar bent, @Voice? Op het nummer wat nu bij ons bekend is, kan mijn collega je niet bereiken.


Wil jij het contact telefoonnummer toevoegen waarop jij bereikbaar bent, @Voice? Op het nummer wat nu bij ons bekend is, kan mijn collega je niet bereiken.



Klopt, ik was inderdaad niet optijd met opnemen.
Zou nu verholpen moeten zijn,


Prima, heb ik doorgegeven!