Skip to main content

een flink aantal keer per dag valt het internet weg ook na opstarten van het modem door kpn                    ik vind dan ook dat het een flinke wanprestatie is van de kpn heel slecht wat kpn levert 😡                         ze zijn ook moeilijk per telefoon te bereiken ik krijg ook op mijn tv het bericht dat ik naar een bepaalde website moet gaan misschien kunnen ze mij vertellen hoe ik dat moet doen zonder internet🤢

gr a.o.den besten

Hi en welkom op ons forum @arnold 1948! Het is erg druk op het moment, waardoor we later dan anders bij je topic zijn aangekomen.

Ik lees dat jouw internetverbinding niet goed werkt. Dat is niet fijn, goed dat je het aankaart. Ik hoop dat je intussen al verder gekomen bent en eventueel contact met onze klantenservice gehad hebt. Je bereikt ze op het gratis nummer 0800-0402. 

Je kunt inderdaad onze online servicetool gebruiken om jouw verbinding te controleren, deze link werkt inderdaad alleen op de momenten dat jouw internet het wel doet. Als het nog niet beter gaat, laat het dan vooral weten. Vertel dan ook meteen wat voor modem je hebt, hoe deze aangesloten is, op welke apparaten je ervaart dat de verbinding wegvalt en wat je zelf allemaal al hebt geprobeerd. Op die manier maak je het zowel mij als andere behulpzame forumbezoekers makkelijker om je te helpen.