Skip to main content

Goedemiddag,

 

Mijn internet valt regelmatig weg, soms gebeurd het achter elkaar, soms om de paar uur.  Het betreft wifi en ethernet. Ik heb dan wel nog een connectie met mijn router, het is verbonden maar heb geen internet. Het gebeurd nu al een maand of twee uit mijn hoofd. Heb al geprobeerd de stekker eruit te trekken en een paar minuten te wachten, maar het hielp niet.

 

Enige oplossingen?

Alvast bedankt

Goedemiddag @Mehmet43 

Rood lampje geeft meestal aan dat er iets mis is tussen de centrale en het modem.  Bel daarvoor de klantenservice 0800-0402.  Ze kijken dan meteen met je mee.


Hi @Mehmet43!
Ik lees dat je al een goed advies hebt gekregen vanuit onze community: dat is de snelste optie. Is het al gelukt om telefonisch contact met ons op te nemen? Wat is hieruit voortgekomen?

Als er nog hulp nodig is, lezen we het graag!


Ik heb telefonisch contact opgenomen, hierbij zei de medewerker dat het blijkt dat er iets kapot is van de telefoonlijn. Dus toen heeft hij een afspraak met de monteur voor mij gemaakt. De volgende dag kwam de monteur niet dus heb ik toen teruggebeld, mij werd vertelt dat ik daar opnieuw over zou gebeld geworden maar dat is niet gedaan.

 

Ik ga maandag weer bellen om te kijken wat er aan de hand is.


Is er al meer duidelijkheid, @Mehmet43?