Skip to main content
Beantwoord

Internet valt regelmatig weg van 10 minuten tot 4 uur

• March 28, 2025
  • 4 reacties
  • 105 keer bekeken

Hoe kan het zijn dat sinds ik nog geen maand kpn heb dat mijn internet gewoon compleet wegvalt en het varieert hoelang het eruit ligt van 10 minuten tot 4 uur ! Hoe kan dit in godsnaam? 😡

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Tinus555 

Welkom op de community van KPN.

Het lijkt erop dat er iets fout gaat, op de glasvezelverbinding (of koperlijn) tussen de wijkcentrale en jouw woonadres, zeker als de verbinding er soms 4 uur uit ligt.
Waardoor dit komt kan aan verschillende factoren liggen, maar zou door een lijnmeting meer meer zichtbaar moeten worden.

Bel daarom met de storingsdienst van KPN, via het gratis nummer: 0800-0402

Spreek vervolgens na de voice respons stem het volgende in: ik heb een storing of ik wil een medewerker spreken.

De medewerker van de storingsdienst zal dan een lijnmeting gaan verrichten van de afgelopen 24 uur, om te zien wanneer en waarom je opeens geen internet meer hebt.
Ook zal hij het modem van KPN door lezen, om te zien of het in het modem wel goed gaat.

Op basis daarvan zal dan gekeken worden wat hieraan gedaan moet worden.

De storingsdienst is 24 uur per dag en 7 dagen per week telefonisch bereikbaar, bij storingen of technische problemen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • March 28, 2025

Ik denk dat je beter met de klantenservice contact op kunt nemen TBH.

Wellicht is het wel handig om in ieder geval tijden te noteren wanneer je merkt dat dit gebeurt.

• March 28, 2025

Als het internet weg is, wat doen dan de lampjes op het modem? 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Tinus555 

Welkom op de community van KPN.

Het lijkt erop dat er iets fout gaat, op de glasvezelverbinding (of koperlijn) tussen de wijkcentrale en jouw woonadres, zeker als de verbinding er soms 4 uur uit ligt.
Waardoor dit komt kan aan verschillende factoren liggen, maar zou door een lijnmeting meer meer zichtbaar moeten worden.

Bel daarom met de storingsdienst van KPN, via het gratis nummer: 0800-0402

Spreek vervolgens na de voice respons stem het volgende in: ik heb een storing of ik wil een medewerker spreken.

De medewerker van de storingsdienst zal dan een lijnmeting gaan verrichten van de afgelopen 24 uur, om te zien wanneer en waarom je opeens geen internet meer hebt.
Ook zal hij het modem van KPN door lezen, om te zien of het in het modem wel goed gaat.

Op basis daarvan zal dan gekeken worden wat hieraan gedaan moet worden.

De storingsdienst is 24 uur per dag en 7 dagen per week telefonisch bereikbaar, bij storingen of technische problemen.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Tinus555. Welkom op de KPN Community! 

Het is niet normaal dat je verbinding er om de haverklap eruit ligt en dat tot zelfs vier uur lang. Heb je inmiddels al contact kunnen leggen met onze klantenservice? Ik ben benieuwd of zij het probleem hebben kunnen vinden. 

Als we je hier toch nog kunnen helpen, dan hoor ik dat graag!