Skip to main content

Heb de laatste tijd dat internet uit valt, heb een V10 modem, resetten (zelfs naar  fabrieks instellingen) heeft geen zin dit gebeurd zo 1 of 3 keer per dag wat is nu de oplossing hier voor.

Hoi @Lee1948. Welkom op het KPN Forum. Wat goed dat je het hier aangeeft. Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is wanneer de verbinding af en toe weg valt. Gebeurd dit op verschillende apparaten in huis? Gaat het om een WiFi verbinding of een bekabelde verbinding? Heb je de stappen op onze Service pagina al eens doorlopen. Als dat het probleem niet verhelpt dan zou ik je willen vragen om je gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel en hier een berichtje achter te laten nadat je dit hebt gedaan. 


Zeker alle stappen doorgelopen. de uitval is op geheel internet, modem valt uit en start na 3 a 4 minuten gewoon weer op, (is trouwens een V10A) heb contact gehad met de kpn, en monteur is reeds geweest, kon jammer genoeg niets vinden, volgende week zal er een test worden gedaan op mijn aansluiting kennelijk iets buiten mijn huis.


Het vreemde nu, opeens geen uitvalmeer internet werkt gewoon weer, maar woensdag weten we meer.


@Lee1948 Is het probleem inmiddels al blijvend verholpen?


Is verholpen, de V10A vervangen door de V10, het bleek dat de V10A problemen had met iMac en de Macbook ( software versie)


Wat goed om te lezen dat het probleem is verholpen. Als je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebt, dan horen we dat graag! :blush: