Skip to main content

Sinds een maand een nieuwe experia-box V10A. Aangeslotrn door monteur. In het begin werkte alles prima, maar?dan werd het internet steeds slechter. Instabiel of viel helemaal weg. Ik heb toen ook super wifi aangesloten, maar sinds gisteren valtĀ  internet en de wifi om de haverklap uit. Irritant dit!

Hallo @UlrikeĀ ,

Dat is minder. Heb je het modem al een keer opnieuw opgestart? Eventueel zou je ook een reset kunnen proberen. dat is namelijk ook wat KPN je zal vragen om te doen. KijkĀ hierĀ even hoe dat moet. Deel daarna het resultaat even. Als het dan nog niet werkt gaan we verder kijken.


HoiĀ @Ulrike, Welkom hier bij onze KPN Community! Goed dat je hier aan de bel trekt, want we zoeken graag met je naar een oplossing voor de lange termijn. Ik check even of ik je goed begrijp.Ā 
Klopt het dat je een stabiele verbinding had nadat de monteur alles had aangesloten. Enige tijd later werd de verbinding slecht, daarom heb je Super Wifi punten aangesloten. Dit leek in eerste instantieĀ het probleem op te verhelpen, maar niet is minder waar en zit je nu weer in hetzelfde schuitje.Ā 

Ik ben net als Edwin_Merks benieuwd naar wat je al hebt geprobeerd om dit probleem op te verhelpen? Daarnaast vraag ik me af of je alleen problemen hebt met de internetverbinding of ook met de tv en eventueel vast bellen?Ā 


@UlrikeĀ Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Mag ik er vanuit gaan dat alles is opgelost? Als je nog vragen of problemen hebt lezen we het graag.Ā 


Reageer