Skip to main content

Ls, sinds een 1,5 week valt mijn internet verbinding van de router naar buiten eruit. Meestal niet langer dan een minuut of twee, maar wel erg vervelend. Ik werk thuis elke dag en mijn kinderen hebbeb thuis les en valt hun teams uit. Kun je nagaan wat er gebeurd door in de logfiles van de router te kijken? Dit is erg storend

in de buurt zijn er werkzaamheden om over te gaan op glas, is er gerommeld in de wijkcentrale?

Onderstaand de link voor de screenshots uit de router en ook van mijn Omada wifi controller die connectie verliest

https://filetransfer.kpn.com/download/94741561-a1e8-4b6c-9678-ae666d3b5705#UUsEilHdohtyZutnQa67H01Fx1xEIeSaRoV_Aq5wkkA

en onderstaand wat screenshots uit de link.

storing vandaag 15:59
na een reconnect
wederom geen link

met vr grt,

Danny Hogeweg

Kunt u wat vertellen over uw netwerk? Wat hangt er allemaal aan het modem? Is alles keurig bekabeld of zijn er draadloze verbindingsets in huis of iets wat data verstuurd via  het electriciteitsnetwerk?


Hallo Joep,

dank voor je reactie maar het gaat om de verbinding van de router (experia) naar buiten. binnen is alles bedraad waar mogelijk of middels AP's van TP-Link aangesloten

 


Hi Danny, welkom hier. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kunnen wij beginnen met het meten van je verbinding. 

Ik hoor graag van je. 
 


@Alex_P gegevens aangevuld


overigens: 25 Min geleden weer een disconnect Link status UpShowtime 0 h 25 min 31 s Modulation type VDSLActual rate (Up/Down) 26215/90020 kbpsAttainable rate (Up/Down) 26215/91823 kbpsNoise margin (Up/Down) 5.1/5.4 dBLine attenuation (Up/Down) 3.8/12.6 dBOutput power (Up/Down) 8.6/12 dBmData path (Up/Down) Interleaved/InterleavedInterleave depth (Up/Down) 4/8Interleave delay (Up/Down) 0/0 msINP (Up/Down) 78/81 SymbolenProfile 17aCRC errors (Up/Down) 0/0FEC errors (Up/Down) 0/42

Bedankt voor je gegevens! Maar goed dat je aan de bel getrokken hebt, want er is inderdaad iets met de verbinding an de hand. Dit kan alleen opgelost worden door een monteur. Er is waarschijnlijk inderdaad iets aan de hand in de wijkkast. Omdat ik het woord 'thuiswerken’ lees, neem ik stiekem aan dat er dagelijks iemand thuis is bij jullie. Ik heb daarom meteen een monteur gepland voor morgen 11-11-2020 tussen 1200.1400uur. Mocht dit niet uitkomen, laat het dan graag aan ons weten! We kunnen de monteur dan verplaatsen naar een andere dag of andere tijd. 
 


Er is iemand thuis morgen. Bedankt voor het inplannen van de monteur en goed om te horen dat je een probleem geconstateerd hebt. 


Super! Ben benieuwd of het morgen is opgelost. Laat het vooral weten als we nog iets kunnen betekenen:hugging:


Monteur geweest: Nieuwe draad in kvd getrokken en haal nu 26/90 MB. Hopen dat alles stabiel blijft!!

 

mag afgesloten worden


Heel fijn @Danny-H, bedankt dat je de uitkomst even laat weten!


Reageer