Skip to main content
Beantwoord

Internet valt steeds weg

  • January 19, 2021
  • 8 reacties
  • 87 keer bekeken

Hallo,

onze internetverbinding (via vaste kabel en Wifi) valt steeds weg. Op de v10a brandt dan het rode lampje. Hier hadden we 2 maanden geleden ook last van. De monteur heeft toen als losgehaald en doorgemeten en het bleek uiteindelijk in de wijkkast te zitten en was het opgelost.

Helaas dus van tijdelijke duur…

Graag zsm reactie.

 

 

Beste antwoord door EPu

Vorige week vrijdag is er een monteur geweest en is de aansluiting gereset. Dit heeft het wel verbeterd, maar gedurende het weekeinde wassen deze week was er toch weer uitval. Morgen staat er weer een monteur ingepland. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @EPu . Wat een narigheid. Erg vervelend dat het toen niet in een keer is opgelost.

Speelt het issue nog steeds?


  • Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • January 26, 2021

Vorige week vrijdag is er een monteur geweest en is de aansluiting gereset. Dit heeft het wel verbeterd, maar gedurende het weekeinde wassen deze week was er toch weer uitval. Morgen staat er weer een monteur ingepland. 


Erwin van KPN
Moderator

Dank voor de update. Ik hoop dat het nu goedkomt.

 


Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


  • Auteur
  • Topper
  • February 6, 2021

Helaas hadden we vorig weekeinde weer wegvallende internet en daim meten weer gebeld. Er zou een specialist met ons contact opnemen voor een nieuwe afspraak,  maar we hebben nog niks gehoord. 


Erwin van KPN
Moderator

Ik wil hier graag even de regie in nemen. Wanneer ben jij telefonisch bereikbaar? (ik werk vandaag tot 15:30.)


  • Auteur
  • Topper
  • February 9, 2021

Gisteren hebben we contact gehad met KPN, maar ze konden geen ticket vinden (terwijl er ook een tijdje gelogd zou worden) Er is een nieuw ticket aangemaakt, maar het "kon wel weer een tijdje gaan duren...". Na gisteren niks meer over gehoord. Ik ben telefonisch bereikbaar. 


Erwin van KPN
Moderator

Hoi @EPu . Leuk je even gesproken te hebben.

Ik heb samen met jou een ticket aangemaakt en deze gaat nu rechtstreeks naar een regie-team. Zij zullen binnen 3 werkdagen contact met jou zoeken.

Ik heb er vertrouwen in dat de zaak nu serieus wordt opgepakt en men alles in het werk stelt om dit op te lossen.