Skip to main content

Sinds vanmiddag valt internet spontaan weg, nog nooit meegemaakt. Geen storing bekend op de postcode. 
Soms branden alle lampjes, één keer niet. Modem uitgezet en weer aan, daarna ook nog door jullie laten resetten, maar nu dus weer fout net.

Wat zijn de mogelijkheden? 

Hoi @Alweer . Welkom op het forum.

Dus de verbinding valt er om de haverklap uit? Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Dan meet ik je lijn door. 


Gedaan


@Alweer . Leuk je even gesproken te hebben.

We zijn samen even bij het modem wezen kijken en het zou kunnen dat jouw stroomkabel wat los zat. De kabel zit nu goed en we hebben de rest van de bekabeling ook even doorlopen. Mocht het op korte termijn weer mis gaan, laat het mij even weten. Ik denk dat ik dan een monteur ga aansturen.


Helaas is het nog niet opgelost....


Jammer. We hebben elkaar nog even gesproken. Onze planning gaat jou bellen voor het maken van een monteursafspraak. Ik hoop uiteraard dat ze dat morgen doen.

Laatste handeling die je zelf nog kan proberen is het resetten van de experiabox. De kans dat het daarmee is opgelost is klein, maar wel de moeite waard.

Ik hoop dat de monteur snel kan komen!


@Alweer . Hoe is dit afgelopen?


Leuk dat je dit vraagt. We kregen de dag na de storing een bericht dat er werkzaamheden in de buurt uitgevoerd zouden worden en tegelijkertijd hadden we geen last meer van de storing, geen idee wat er aan de hand geweest is.


Dat kan haast geen toeval geweest zijn.  Mocht het weer gebeuren dan weet je mij te vinden.