Skip to main content

Internet valt steeds weg. In de afgelopen weken maar nu al de hele ochtend. Ik kan niet thuis werken.
Stekker twee minuten uit stopcontact al meerdere keren gedaan. ook reboot via jullie site maar niets helpt. Internet blijft haperen.

U werkt met een bekabelde pc of laptop?


Mijn pc is met een kabel rechtstreeks aangesloten op het modem. Dus het kan niet liggen aan een wifi netwerk in huis.


Ok goed om te weten. Wat gebeurt er op het modem als u uitval heeft? Veranderen de lampjes van kleur? Welk modem heeft u? Gebruikt u dit soort dingen? 

 


Ok goed om te weten. Wat gebeurt er op het modem als u uitval heeft? Veranderen de lampjes van kleur? Welk modem heeft u? Gebruikt u dit soort dingen? 

 

Nee, deze gebruiken we niet. Kabel zit rechtstreeks op de Experia Box V10a

 


Ok goed om te weten. Wat gebeurt er op het modem als u uitval heeft? Veranderen de lampjes van kleur? Welk modem heeft u? Gebruikt u dit soort dingen? 

 

Nee, deze gebruiken we niet. Kabel zit rechtstreeks op de Experia Box V10a

 

Het lampje op de modem wordt rood ipv groen

 


Goedemiddag @Diana de K. en bedankt voor je bericht. Afgaande op je beschrijving lijkt je verbinding niet helemaal in orde dus ik kijk graag met je mee, mocht dit nog nodig zijn. Zou je voor mij je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik je klantdossier er bij pakken en wat metingen uitvoeren om vanuit daar te kijken wat er nodig is om er voor te zorgen dat je straks weer thuis kunt werken zoals je dat van ons mag verwachten, ik hoor het graag!


Goedemiddag @Diana de K. en bedankt voor je bericht. Afgaande op je beschrijving lijkt je verbinding niet helemaal in orde dus ik kijk graag met je mee, mocht dit nog nodig zijn. Zou je voor mij je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik je klantdossier er bij pakken en wat metingen uitvoeren om vanuit daar te kijken wat er nodig is om er voor te zorgen dat je straks weer thuis kunt werken zoals je dat van ons mag verwachten, ik hoor het graag!

Fijn dat er naar gekeken wordt. Internet is al een tijd instabiel. Gisterochtend was het niet werkbaar. Vandaag ging het beter. Ik heb mijn forumprofiel ingevuld.

 


Yes, bedankt voor het invullen van je profiel!

 

Hoe gaat het vandaag met het thuiswerken? Ik heb de verbinding tot aan je Experia Box doorgemeten en dit zier er momenteel goed uit; er komt voldoende snelheid binnen en de lijn is ook stabiel. Wanneer dit probleem zich onverhoopt weer voordoet, kun je dan eens kijken hoe de lampjes op de Experia Box op dat moment branden?


Yes, bedankt voor het invullen van je profiel!

 

Hoe gaat het vandaag met het thuiswerken? Ik heb de verbinding tot aan je Experia Box doorgemeten en dit zier er momenteel goed uit; er komt voldoende snelheid binnen en de lijn is ook stabiel. Wanneer dit probleem zich onverhoopt weer voordoet, kun je dan eens kijken hoe de lampjes op de Experia Box op dat moment branden?

Klopt, gisteren en vandaag geen uitval van de verbinding gehad. Als het zich weer voordoet kijk ik naar de kleur van de lampjes


In ieder geval goed om te lezen dat het probleem zich vandaag en gister niet opnieuw heeft voorgedaan zodat je gewoon thuis kunt werken :)

 

Mochten de problemen onverhoopt terugkeren dan weet je ons te vinden. Voor nu rest me niks anders dan je nog een mooie dag toe te wensen!